جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 فروردين 1397     
افزایش عمر مفید آسفالت معابر شمال تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: با توجه به هزینه بالای تعمیر و مرمت بزرگراه ها و معابر شهری، عمر مفید آسفالت معابر شمال تهران افزایش می یابد.

 
امیرهوشنگ گل محمدی معاون فنی و عمرانی با بیان این مطلب گفت: از آن جاییکه افزایش کیفیت و عمر آسفالت معابر یکی از محورهای کاهش هزینه های اداره شهر تهران است، بنابراین با شناسائی معایب آسفالت و اقدام به موقع جهت گسترش ترک های آسفالتی و انجام عملیات اولیه نگهداری از حجم درزگیری ترکها، می توان دوام رویه آسفالتی را افزایش داد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: آشنایی ناظرین و مدیران فنی نواحی و کارشناسان اداره فنی و ترافیک نواحی با مراحل تولید آسفالت، نوع مصالح بکارگیری شده در تهیه آسفالت، کنترل کیفیت محصول نهایی و برگزاری دوره های آموزشی روشهای کیفی اجرای آسفالت، سبب افزایش توان تخصصی مجموعه اجرایی شهرداری تهران در حیطه امور فنی و عمرانی شده و همگام با دقت در کنترل کیفیت عملیات انجام شده و بهره مندی از پیمانکاران توانمند با دانش مهندسی رسیدن به سطح کیفی مناسب عملیات عمرانی را میسر می کند.
 
گل محمدی افزود: در این راستا دوره های آموزشی و بازدید از کارخانه آسفالت در دستور کار این معاونت قرار گرفته است که دو سال آتی نیز با بازدید تخصصی از کارخانه های بتن و جدول و کفپوش و جوشکاری صنعتی و ... تداوم خواهد یافت.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: