جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 فروردين 1397     
شهردار تهران گفت:
بیماری من نباید در عملکرد شهرداری خدشه وارد کند

به گزارش گروه تهرانی نیوز: محمد علی نجفی در حاشیه افتتاح ۲۰ پروژه فرهنگی و شهری با بیان این مطلب   افزود: خاطرات حضرت امام برای همه ما آموزنده است؛ اما شرایط متفاوت است و درجلسه شورای شهر دلایلم را بیان می‌کنم.

 
وی درباره پاسخ منفی اعضا به قبول استعفایش ادامه داد: اجازه دهید گزینه های مختلف را بررسی کنیم و هنوز اعضای شورای شهر حرف‌های من را نشنیده‌اند.
 
نجفی شهردار تهران بیان کرد: علت اصلی استعفای من فرصت برای معالجه است .چرا که در سه چهارماهی که باید برای درمان بروم کار شهردرای نمی‌تواند معلق بماند درحالی که شهرداری به جایگاهی رسیده که آماده حرکت سریع تر و حتی پرش را دارد و نمی‌خواهم به دلیل بیماری شهرداری دچار رکود شود.
 
وی در باره گرفتن مرخصی از شورا برای انجام معالجه خود یادآور شد: تمایل ندارم کسی که مسئول و مدیر است بنا به دلایلی بالای سرکار نباشد آنطور که باید و شاید کار پیش نرود.
 
به گفته وی؛ این سیستمی که مرخصی بگیرم و به معالجه بپردازم خیلی مورد قبول نیست و در شهرداری هم این سیستم عمل نمی‌کند.
 
شهردارتهران با بیان اینکه نیروهای خوبی در شهرداری وجود دارد که می‌توان مسئولیت را به آنها سپرد ، تاکید کرد: دوی امدادی در شهرداری انجام شده که بخشی را من انجام دادم و حالا می‌توان ادامه مسیر را به دیگران سپرد تا طی کنند و از آنجایی که افراد شایسته حضور دارند فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم باشد  و دوست ندارم سه ماهی مرخصی باشم و اسم من در شهرداری باقی بماند.
 
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است با رفتن وی درباره تغییر احتمالی معاونان و مدیران شهری در صورت قبول استعفایش توضیح داد: شورا که عوض نشده و علی القاعده شهرداری کار خود را ادامه خواهد داد و فکر نکنید.
 
به اعتقاد نجفی؛ تغییراتی که با آمدن من ایجاد شده، از بین نمی رود؛ چرا که تغییرات انجام شده ، زیر ساخت ها آماده است و تیم جدید وجود دارد و فضا برای ادامه کارفراهم است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: