جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
هدف ما کاهش 25 درصد از آلودگی هوای تهران است

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیر پروژه موتورهای برقی شهرداری تهران 70 درصد آلودگی هوا را متعلق به وسایل نقلیه دانست و گفت: 25 درصد از این 70 درصد آلودگی هوا مربوط به موتورسیکلت ها است.

حسین افشین با بیان این مطلب افزود: وسایل نقلیه یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا است که ما با راه اندازی موتورهای برقی سعی داریم که  25 درصد آلودگی که مربوط به موتورسیکلت های بنزینی است را ازمیان ببریم.

وی با اشاره به ورود موتورهای برقی در شهر تهران، اظهار داشت: فرم ثبت نام موتورهای برقی از 11 آذرماه در سایت لیزینگ شهرقرار گرفته و اشخاص حقیقی و حقوقی از این طریق می توانند ثبت نام کنند.

 به گفته افشین این موتورها از13 لغایت 15 آذرماه در بوستان گفتگو رونمایی می شود.

مدیرپروژه برقی شهرداری تهران با بیان اینکه تسهیلات وام بدون بهره به متقاضیان موتورهای برقی تعلق می گیرد، تصریح کرد: هزینه این موتورها 8 تا 10 میلیون تومان است و مبلغ وامی که تعلق می گیرد سقف 6 ونیم میلیون تومان است.

افشین از شرایط موتورهای برقی خبرداد: این موتورها از کیفیت و قدرت بالا و آلودگی صفر برخورداراست و با یکبار شارژ تا 100 کیلومتر راه می پیماید و از طریق پریز برق به مدت 4 ساعت و مراجعه به پایگاه شارژاین موتورها که در منطقه 12 ایجادشده تا20 دقیقه شارژ می شود.

وی در پایان سهم تهران را در سال جاری برای ورود موتورهای برقی 10 هزار موتور دانست. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: