جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 فروردين 1397     
گرجستانی بازیگری برای تمام نقش‌ها

خبرگزاری میزان: سیروس گرجستانی با نام اصلی علی اکبر محمودزاده گرجستانی متولد ۱۳۲۳ در بندر انزلی و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر و دارای چهار دختر و یک پسر است.

 
سیروس گرجستانی
 
گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۸ شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد.
 
سیروس گرجستانی در ناردون
 
گرجستانی همچنین در عرصه ورزش هم فعالیت داشت و به مدت ۱۰ الی ۱۲ سال در تیم فوتبال شاهین به فعالیت پرداخته است.
 
از فیلم‌های سینمایی که این بازیگر در آن حضور داشته می‌توان به "پا تو کفش من نکن"، "ناردون"، "بله برون"، "سیزده گربه روی شیروانی" و از سریال‌ها نیز "آنام"، "نوار زرد"، "کلاه پهلوی"، "سه دونگ سه دونگ"، "زن بابا"، "خوش نشین ها" و "مامور بدرقه" اشاره کرد.
 
سیروس گرجستانی در خانه به دوش
 
این بازیگر با بازی در آثار تاریخی مذهبی، چون "سردارجنگل"، "امام علی"، "هشت بهشت"، "کیف انگلیسی"، "ولایت عشق"، "مسافر ری" و "کلاه پهلوی" و نیز در آثار جنایی، چون "شلیک نهایی"، "تیغ و ابریشم" و "دادشاه" هنر خود در عرصه بازیگری را ارائه داده است.
 
گرجستانی از بازیگرانی است که در نقش‌های مختلف بازی کرده است و شاید بازی در نقش شهریار در سریال شهریار یکی از محبوبترین بازی‌های او در کنار آثار طنز و جدی ایفا شده از او در قاب تلویزیون است.
 
سیروس گرجستانی در شهریار
 
این بازیگر سینما و تلویزیون در سریال "آنام" نقش خان آذری را بازی می‌کند که شخصیتی مقدر و در عین حال مهربان دارد و به خوبی از پس ایفای آن بر آمده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: