جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 فروردين 1397     
راه اندازي ربات تلگرامي "جان تهران" در نوروز97

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز ،ضرغامي با اشاره به راه اندازي ربات تلگرامي "جان تهران" در نوروز97 گفت: اين ربات تاکنون 100 هزار عضو گرفته است و اين در حالي است که شهروندان نزديک 5 برابر اين تعداد يعني حدود نيم ميليون بار از خدمات اين ربات استفاده کرده اند.

 
وي با اشاره به اينکه اين ربات با شعار «جان تهران و جان شما» از 29 اسفند شروع به کار کرده است، افزود: تمامي اقدامات شهرداري تهران براي استقبال از نوروز، اعم از اقدامات زيباسازي، ستادگردشگري و خدمات سفر، اقدامات فرهنگي اعم از نوروزگاه‌ها و برنامه هاي هنري شهرداري تهران، اقامت گاه‌هاي شهرداري براي مسافرين و همچنين شعب فعال بانک شهر در ايام نوروز در اين ربات تلگرامي گنجانده شده است. ضمن اينکه محصولات ويدئويي و موسيقي نوروزي نيز براي استفاده مردم در اين ربات ديده شده است.
 
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرتهران با بيان اينکه شهروندان تهراني طي 5 روز گذشته 60 هزار کارت پستال نوروزي با متن و نام خودشان از طريق ربات جان تهران به آدرس @janetehran_bot ساخته اند، تصريح کرد: بيشترين استقبال از اين ربات نرم افزاري براي ساخت کارت‌پستال تبريک نوروز با طرح‌هاي منتخب سازمان زيباسازي و جستجوي آدرس موزه‌ها، مسيرهاي گردشگري و نوروزگاه‌ها علي‌الخصوص نوروزگاه بلوار کشاورز بوده است.
 
وي با اشاره به بخش اينتراکتيو ربات به عنوان "پيشنهاد از شما اقدام از ما" خاطرنشان کرد: تا روز 5 فروردين ماه قريب به 1000 پيشنهاد و نظر در خصوص اقدامات شهرداري تهران در اين ربات ثبت شده و تا پايان ايام نوروز، سازمان زيباسازي شهرداري تهران از پيشنهادهاي برتر با اهداي هدايايي تقدير به عمل خواهد آورد.
 
ضرغامي با اشاره گسترده تر شدن خدمات شهرداري تهران در راستاي برگزاري نوروزي سرشار از شادي و نشاط تا پايان نوروز يادآور شد: ربات جان تهران اقدام ابتکارانه شهرداري تهران براي استفاده آنلاين شهروندان تهراني و مسافرين نوروزي از خدمات عيدانه مديريت شهري و همچنين استفاده از جاذبه هاي فرهنگي، توريستي و تفريحي پايتخت است و اميدواريم اين امکان بديع فرصت بهره‌مندي بيشتر مردم از نشاط نوروزي و برنامه هاي فرهنگي و هنري را فراهم آورد.
 
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرتهران در پايان به اضافه شدن امکان ساخت کارت تبريک روز پدر تا ششم فروردين در ربات جان تهران اشاره و ابراز اميدواري کرد: اين اقدام به عنوان هديه‌اي متفاوت براي پاسداشت مقام پدر مورد بهره‌برداري همشهريان تهراني قرار گيرد



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: