جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 اسفند 1396     
در آستانه سال نو:
نصب احجام "بهارانه" در جنوب تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از نصب 32 المان و نماد مناسبتی ویژه نوروز در مبادی ورودی و میادین این منطقه خبر داد.

 
 
 
سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: به منظور فضاسازی نوروزی و متناسب شدن حال و هوای شهر با ایام نوروز، 32 نماد آئینی این ایام شامل 4 حجم عید شما مبارک، 4 المان نوری نوروز، 22 تخم مرغ رنگی و 2 سفره هفت سین در نقاط مهم منطقه 20 نصب شد.
 
 
 
شیرازی حفظ مراسم های آئینی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: ضلع شرق حرم، میادین نماز، بروجردی و بسیج و خیابان های فدائیان اسلام، ورامین، بهشتی و شهید رجایی از موقعیت های مهم نصب المان ها و احجام هستند.
 
 
 
وی به جشنواره تخم مرغ های رنگی در ضلع شرق حرم به عنوان یکی از کارهای ویژه استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: رنگ شدن تخم مرغ ها با مشارکت هنرمندان و شهروندان با شور و نشاط نوروزی اجرا شد.
 
 
 
شیرازی، منطقه 20 را یکی از ورودی های مهم شهر تهران برشمرد و افزود: نورپردازی با المان های نوری و همچنین آثار تاریخی و پل های عابر پیاده نیز وضعیت مطلوبی در شب هنگام را به وجود آورده است که امیدواریم زمینه ثبت لحظات خاطره انگیزی برای شهروندان و به ویژه مسافران و گردشگران فراهم شود.
 
 
 
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 به گل آرایی های سطح منطقه نیز اشاره کرد و یادآور شد: بوستان ها و فضاهای تفرجگاهی منطقه برای میزبانی از شهروندان، زائران، مسافران و گردشگران آماده سازی شده است و فضاهای باز پیرامون حرم برای اسکان مسافران بهسازی شده اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: