جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 اسفند 1396     
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران:
٢٠۶هزار پلاک در تهران باید نوسازی شود

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در برنامه زنده "حالا خورشید" که صبح امروز به روی آنتن رفت، اعلام کرد:  206هزار پلاک در تهران باید نوسازی شود که تا امروز ٨٣هزار پلاک نوسازی شده‌اند.

 
 سید رضا میرصادقی در برنامه زنده "حالا خورشید" با بیان این که تا به امروز 83 هزار پلاک در بافت های فرسوده شهر تهران نوسازی شده است، خاطرنشان کرد: 206 هزار پلاک در تهران می بایست نوساز شود و امروز که تعامل خوبی میان شهرداری و دولت ایجاد شده،  بهترین زمان برای اجرای کامل طرح نوسازی است.
 
 
 
میرصادقی با اشاره به اینکه نوسازی در شهر تهران بصورت متوازن انجام نشده است،عنوان کرد: توزیع متوازن سرانه های خدماتی در شهر تهران یکی از  ضرورت های نوسازی است، چرا که عدم توزیع متوازن این سرانه ها باعث افزایش رفت و آمد و ایجاد ترافیک در ساعت های پر تردد می شود.
 
 
 
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: دولت هنوز بودجه ای برای نوسازی تهران پرداخت نکرده است. در دولت های قبل مسکن محور بودیم، چرا که سرمایه تبدیل به مسکن می‌شد اما در رویکرد جدید نوسازی، محله سازی محور توجه قرار  خواهد گرفت.
 
 
 
وی با بیان این که بیش از 50 دفتر خدمات نوسازی در محلات بافت فرسوده مستقر هستند، گفت: این دفاتر  با ارائه مشاوره و خدمات رایگان، شهروندان ساکن در بافت های فرسوده را در فرآیند نوسازی همراهی می کنند.
 
 
 
به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران هزینه صدور پروانه، دستور نقشه، اجرای نما و ... در بافت های فرسوده رایگان است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: