جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 اسفند 1396     
شهردار منطقه 8 اعلام کرد:
خانه تکانی شرق پایتخت در آستانه نوروز 97

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز:بهمن نوری با اشاره به اجرای برنامه های طرح استقبال از نوروز در شرق تهران افزود: حوزه خدمات شهری منطقه با توجه به فعالیت ادارات تابعه خود اعم از زیبا سازی خدمات شهری،فضای سبز،ساماندهی ومدیریت پسماند برنامه های متنوعی را برای استقبال از نوروز پیش بینی کرده است.

 

وی اضافه کرد: در بخش مدیریت پسماند، شستشو وگند زدایی مخازن زباله مکانیزه، شستشو نرده های ترافیکی، شستشوی پل های عابر پیاده و پل های سواره رو و ایستگاه های اتوبوس، نظافت و باز پیرایی مساجد منطقه ، رفع عیوب مخازن زباله، پاکسازی زمین های بایر در حاشیه معابر، پاکسازی ولایروبی انهار، جمع آوری خاک ونخاله از سطح معابر، رنگ آمیزی مخازن وسطل های زباله، نظافت وساماندهی غرفه های بازیافت و رفع سد معبر ساختمانی از جمله این اقدامات است.

 

نوری با اشاره بهسازی ایستگاه های سامانه اتوبوس های تندرو،  بهسازی پایانه حمل و نقل عمومی  را نیز از جمله برنامه های معاونت حمل و نقل و ترافیک در طرح استقبال از نوروز امسال نام برد.

 

شهردار منطقه 8 گفت: غبارروبی مساجد، شست و شو و رنگ آمیزی نماها، پاکسازی برچسب ها و پوسترها از جداره های شهری، پاکسازی و نظافت گاردریل ها، جداول و المان های ترافیکی از دیگر برنامه های معاونت امورشهری شرق تهران در آستانه فرا رسیدن فصل بهار است.

 

نوری عنوان داشت: بازدید از زنان سرپرست خانوار، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح محلات، برگزاری مراسم روز درختکاری در مدارس تحت عنوان دوست سبز، نصب بنر های فرهنگی با هدف ترویج شعائر اسلامی و با رویکرد استقبال از نوروز، برگزاری مراسم یادبود پنج شنبه آخر سال، اجرای طرح سفره طبیعت به مناسبت روز طبیعت و گرامی داشت سالروز  استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله ویژه برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 در طرح استقبال از نوروز است.

 

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه های استقبال از نوروز با محوریت مساجد افزود: با هدف نظافت و آراستگی مساجد در هفته پایانی سال مساجد شرق تهران غبار روبی می شوند.

 

نوری با اشاره به توسعه فضای سبز عمودی در شرق تهران افزود: شهرداری منطقه هشت با کاشت انواع گلها و نهال های تزئینی و زینتی در بوستان ها و فضاهای عمومی منطقه، شهروندان را برای استقبال از نوروز 97 آماده می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: