جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
نصب آبگرمکن خورشیدی در مراکز اسکان کارگری درغرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 از نصب آبگرمکن خورشیدی در مراکز اسکان و بوستانها با هدف استفاده از انرژیهای نو و تجدید پذیر در غرب تهران خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور استفاده بهینه از انرژی‌های تجدید پذیر و همچنین کاهش آلاینده‌های زیست محیطی نصب آبگرمکن‌های خورشیدی در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 در ادامه تصریح کرد: با تجهیز این مراکز به سیستم گرمایشی خورشیدی آب در سرویسهای بهداشتی تا دمای 75 درجه با استفاده از انرژی خورشیدی گرم می‌شود.

مددی در ادامه با اشاره به اینکه 80 درصد در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود، گفت: در این راستا انرژی خورشیدی یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عالی از اثرات مخرب زیست محیطی است و سبب کاهش و صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت واحد محیط زیست و انرژی منطقه در بوستانهای منطقه اجرا می‌شود و پس از بررسیهای   کارشناسی در دیگر اماکن عمومی نیز نصب می‌شود.

به گفته مددی این طرح در مراکز اسکان کارگزی و همچنین دفتر مجموعه جنگلی کوهسار و مرکز گیاه پزشکی منطقه اجرا شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد: آبگرمکن‌های خورشیدی در مواقعی که نور خورشید کم است با استفاده از انرژی برق نیز کار کرده و المنتهای موجود آب گرم مورد نیاز را تامین می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: