جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 اسفند 1396     
خط يك متروي تهران براي پنجشنبه آخر سال1396 رايگان است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومي و شهری تهرانی نیوز: مديرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط 5 مترو در ایام نوروز 97 خبر داد.

 مهندس نوبخت افزود: با عنايت به فرارسیدن سال نو از آنجا که مردم شریف تهران بر اساس یک سنت قدیمی و حسنه در روز پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبول به بهشت زهرا می روند، همه ساله در این روز ترافیک  بسیار سنگینی درجاده های اطراف بهشت زهرا حاکم می شود، از این رو شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه برای رفاه حال شهروندان گرامي و كاهش ترافيك در آن روز تمهیداتی به عمل آورده و به صورت ويژه در خط يك مترو سرويس دهي خواهيم داشت.

 

وي تصريح كرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده برای ارائه سرویس به ایستگاه حرم مطهر ( بهشت زهرا ) در آخرین پنج شنبه سال از ابتداي صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر همه قطارها به صورت رايگان از ايستگاه تجریش تا ايستگاه كهريزك و بالعكس تردد خواهند داشت و بعد از آن فاصله حركت قطارها باتوجه به تاریکی کامل هوا طبق برنامه زمانبدي حركت قطارها اجرا مي شود.

 مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران با بیان اینکه روز جمعه 25 اسفند ماه 96 نيز تمامي قطارها به سمت حرم مطهر(بهشت زهرا) تردد خواهند داشت، تصریح کرد: برنامه حرکت قطارها در ساير خطوط متروی تهران در روز مذکور تغییری نداشته و طبق جداول زماني حركت قطارها خواهد بود.

 

 وي خاطرنشان كرد: شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه آمادگي اين را دارد كه در صورت نياز قطارهاي فوق العاده نيز در تمامي خطوط اعزام نمايد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: