جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 اسفند 1396     
سنندجی گفت:
آماده باش کامل شرکت واحد اتوبوسرانی برای روزهای پایانی سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، با تشریح اقدامات روزهای پایانی سال، از آماده باش کامل کلیه کارکنان این شرکت خبر داد.

 

پیمان سنندجی با اشاره به تمهیدات سازمان اتوبوسرانی برای روزهای پایانی سال، با اعلام اینکه در اولين روز سال نو در پايانه ها و توقف گاه هاي سطح شهر، شيريني و شکلات توزیع خواهد شد، گفت: در هفته اول فروردین ماه طبق برنامه مدون، سرویس رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی تهران انجام می پذیرد.

 
 
 
او با بیان اینکه برای تقویت خطوط منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر تهران، برنامه ریزی لازم صورت گرفته است، عنوان کرد: با عنایت به ترافیک سنگین معابر پایتخت به ویژه در روزهای پایانی اسفند ماه، حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی تهران در خدمت شهروندان محترم است.
 
 
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، اظهار کرد: تا پایان سال، کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی،  با آماده باش کامل به سرویس دهی مشغول خواهند بود.
 
 
 
او از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و استفاده نکردن از وسایل نقلیه شخصی و بهره گیری از ناوگان حمل و نقل شهری، زمینه خدمت رسانی مطلوب تر کارکنان شرکت واحد را فراهم کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: