جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
برنامه‌های شهرداری منطقه 16 در ترویج فرهنگ کتابخوانی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،شهرداری منطقه 16 از برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در منطقه خبرداد.

 محسن اسدی ، شهردار منطقه 16 با اشاره به افتتاح 3 کتابخانه جدید در محله یاخچی آباد، علی آباد شمالی و نازی آباد شرقی و افزایش کتابخانه‌ها گفت: به منظور ارتقاء‌ فرهنگ در منطقه، فنی سازی کتابخانه‌های موجود و توسعه‌ی آن‌ها در سطح منطقه و با توجه 6 کتابخانه در بین محلات منطقه 16 تلاش ا ست که در هر 9 محله این منطقه یک  کتابخانه عمومی افتتاح شود لذا احداث کتابخانه و 3 محله‌ای که کتابخانه ندارد در دستور کار قرار گرفته است .

وی با اشاره به اینکه 6 کتابخانه وابسته به شهرداری و در کل بیش از 10 کتابخانه در سطح منطقه موجود است ، افزود: در کتابخانه‌های شهرداری 350 جلد کتاب موجود است که بیش از یک و دو دهم کتاب برای هر نفر  است که در این بخش سعی می شود در برنامه 2 یا 3 ساله ، تعداد  کتاب‌ها را که به صورت نرمال 1 کتاب به ازای هر شهروند است ، برسانیم.

اسدی ، در خصوص اقدامات انجام شده به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای با ناشرین امضا‌ء  شد که در پی آن کتاب‌ها را با قیمت ارزان و با تخفیف به دست مردم برسانند و این امکان را فراهم کنند که اگر کسی کتابی را مطالعه کرد و در صورت هیچ خسارتی‌،  ناشرین را پس گرفته و جای آن کتاب دیگری بدهد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، مسابقات کتابخوانی بین دانش آموزان و خانواده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: