جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 اسفند 1396     
بهره برداری از پل دوربرگردان غرب به غرب در تقاطع ثامن؛ بهار 97

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز: مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از امکان گشایش ترافیکی پل دوربرگردان غرب به غرب تقاطع ثامن طی 3 ماهه نخست سال آتی خبر داد.

 
مهندس احسان نوش آبادی با رو به اتمام دانستن عملیات بهسازی و اصلاح هندسی در مسیر تندوری شمالی بزرگراه امام رضا(ع)، گفت: اصلاح هندسی و بهسازی مسیر کندوری شمالی، گام بعدی در این پروژه است که متعاقب اتمام کار در مسیر تندروی شمالی و  بازگشت ترافیک به طرح اصلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
 
وی اتمام اقدامات مربوط به اصلاح هندسی بزرگراه امام رضا(ع) در محل تقاطع با بزرگراه شهید نجفی رستگار را به معنای امکان گشایش ترافیکی پل دوربرگردان غرب به غرب تقاطع دانست و خاطرنشان ساخت بهره‌برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح طی 3 ماهه نخست سال 1397 سبب تسریع گردش‌های ترافیکی در محدوده طرح، کاهش ترددهای اضافی و در نتیجه تقلیل زمان سفر و صرفه جویی در مصرف سوخت خواهد شد.
 
گفتنی است عملیات اجرایی احداث پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن که شامل 5 پل روگذر و یک مسیر زیرگذر در تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) با بزرگراه شهید نجفی رستگار است، بیش از 82 درصد پیشرفت کرده و تکمیل اقدامات باقی‌مانده نیازمند رفع معارضات ملکی در محل اجرای پروژه است. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: