جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 اسفند 1396     
استقبال از نوروز؛ با ترویج عنصر امید، شادی و نشاط در محلات منطقه 13

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: شهردارمنطقه 13 در دومین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی و ورزشی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از جشنواره نوروزخوانی گفت : اجرای  برنامه های شهرداری منطقه  در ایام نوروز به نحوی است که نشاط ، شادابی و امید  را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

 
دومین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی و ورزشی با محوریت برنامه­های استقبال از نوروز 97  به ریاست مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 و با حضور معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی ،اعضای شورا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شرق تهران، دبیر شورای عالی قرآنی شهرداری تهران ، مدیران و نمایندگان ارگان ها، مراکز نظامی و انتظامی و دبیران شورایاری محلات سیزدهگانه  به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.
 
مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری  اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی ، تعامل و همکاری شهرداری ، ارگان ها و سازمان و شورایاران را در جهت اثر گذاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل اتاق فکر در زمینه فرهنگی و اجتماعی و بهره گیری از تخصص و توانمندی افراد نخبه و تاثیر گذار بتوانیم فعالیت فرهنگی و اجتماعی را به صورت اساسی در محلات پیاده کنیم.
 
وی با بیان  اینکه منطقه 13 به عنوان ورودی شرق تهران در ایام نوروز پذیرای مسافران است گفت : با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی محلات و شهرداری بتوانیم با پذیرای از مسافران میزبانی شایسته باشیم.
 
شهردار منطقه با اشاره به برگزاری نخستین جشنوراه نوروزخوانی  اظهار داشت:  این طرح که برای اولین بار از سوی شهرداری منطقه کلید خورده است با تصویب اعضای شورای شهر تهران در کلیه مناطق اجرایی خواهد شد.
 
وی هدف از برپایی جشنواره نوروزخوانی را ایجاد شور و نشاط و امید در بین شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت : اجرای برنامه های شهرداری منطقه  در ایام نوروز به نحوی است که نشاط و شادابی را برای شهروندان به ارمغان آورد.  
 
شهردار منطقه در بخشی دیگر از صحبت هایش به برنامه های هفته درختکاری اشاره کرد و افزود : با حضور مدیران ارشد در شورای شهر ، برنامه های وِیژه ای خواهیم داشت. ضمن اینکه با کاشت نهال در زمین های بکر تا ده سال اینده محیط های شاداب و سرسبزی داشته باشیم.
 
تهیه سبد کالا برای بانوان بی سرپرست و بد سرپرست ، اجرای طرح مراجعه معکوس در جهت رسیدگی به مشکلات خانواده های معظم شهدا، بهره گیری از ظرفیت های افراد نخبه در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از دیگر محور های سخنان شهردار منطقه در این جلسه بود.
 
شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح فوریتی سد معبر و پلمپ واحد های متخلف گفت : در هفته های گذشته با اجرای طرح های فورتی توانستیم در زمینه سد معبر  رتبه های مطلوب را کسب کنیم و در نظر داریم با اهتمام ویژه در این زمینه وضعیت بهتر و رو به رشدی  در رفع سد معبر  داشته باشیم.
 
رحمان زاده در خصوص چهارشنبه اخر سال  از همکاری ارگان های نظامی برای اجرای برنامه های چهارشنبه سوری استقبال کرد و افزود : با در نظر گرفتن اماکنی، بتوانیم جوانان را جذب کرده و از رفتار های پر خطر و حوادث جلوگیری کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به هماهنگی انجام شده برای روز طبیعت تصریح کرد : با توجه به استقبال گسترده شهروندان از بوستان های محدوده ، هماهنگی لازم برای ارائه خدمات به شهروندان به عمل آمده است.
 
ابراهیمی سوته ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13 هدف از برگزاری جلسات شورای فرهنگی و اجتماعی را هم افزایی در جهت بهبود برنامه های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: حسب رویکرد شهردار منطقه در استفاده از افراد نخبه و تاثیر گذار ضمن برگزاری جلسات شورا با حضور این افراد، از توان ، تجربه و تخصص آنها در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی بهره گیری شود.
 
وی عنصر  نشاط روحی را  بین شهروندان مهم عنوان کرد و ادامه داد : برنامه های نوروزی با بهره گیری از عنصر نشاط، سرزندگی و پویایی در محلات اجرایی می شود و جشنواره نوروزی هم با در نظر این اصل در محلات این منطقه تا پایان اسفند ماه برگزار می شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: