جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 اسفند 1396     
به دستور مقام قضایی و توسط شهرداری منطقه ١٢صورت گرفت:
پلمب مركز تجاري ضيافت در بازار تهران

 به گزارش گروه مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: بامداد امروز به دستور مقام قضایی، با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی، مركز تجاري ضيافت در بازار بزرگ تهران پلمب شد.

 
 پیمان حسین محسنی، شهردار اين منطقه با اعلام اين مطلب گفت: ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ در اولویت فعالیت های کاری مديريت شهري است و بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام محترم قضایی، در فاز دوم اجراي طرح برخورد با املاك ناايمن، پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی توجهی کسبه و مالکین مركز تجاري ضيافت ، بامداد امروز همکاران شهرداي با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام کردند.
 
 
شهردار منطقه 12 با اشاره به اينكه بازار تهران داراي هويتي تاريخي است و مديريت شهري بر حفظ اين هويت و تاريخ تاكيد ويژه دارد افزود: مركز تجارتي ضيافت نيز داراي ارزش ميراثي بوده و نگاه مديريت شهري منطقه حفظ و ايمني اين بناي واجد ارزش تاريخي است.
 
محسني ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲ با جدیت نسبت به فرآیند رفع خطر و ایمن سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خواهد کرد و در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد داشت.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: