جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 اسفند 1396     
وضعیت هوای ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا روز پنج شنبه در تمام استان‌های کشور به تدریج و با شدت و ضعف برف و باران می‌بارد.

 

مرتضی ضرابی،اظهار داشت: امروز باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و رضوی می‌بارد. موج فعال در جنوب شرق کشور عصر امروز به طور کامل از کشور خارج می‌شود. 

 

وی ادامه داد: موج جدید بارشی از غرب کشور وارد شده است و امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ایلام، زنجان، گیلان، قزوین، همدان، کردستان، کرمانشاه، البرز، تهران، کهگیلویه، خوزستان، قم و تهران شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. 

 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، فردا با شدت گرفتن بارش ها، در استان‌های اصفهان، مازندران، فارس، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان و بخش‌هایی از خراسان هم باران می‌بارد. 

 

ضرابی افزود: در استان کردستان احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد. همچنین تردد در مسیر‌های زنجان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست. 

 

وی در مورد وضعیت هوای ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما گفت: بارش برف تا روز پنج شنبه در ارتفاعات دنا شدید ادامه دارد. به نظر می‌رسد روز جمعه تا یکشنبه هوا در آن مناطق آرام شده و از نظر جوی امکان پرواز بالگرد وجود داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: