جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 اسفند 1396     
افزایش 100 هزار جای پارک هوشمند در 5 سال آینده

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز: منصور نویریان درباره وضعیت پارکومترها، گفت: در حال حاضر چراغ 15 هزار پارکومتر در شهر تهران چشمک می زند و همه سیستم ها آماده کار هستند. اما متاسفانه از طریق پلیس اعمال قانون صورت نمی گیرد تا مردم رعایت کرده و از پارکومترها استفاده 

 

او هم چنین با اشاره به برنامه های آتی این سازمان برای گسترش پارکومترها، اظهار کرد: برنامه داریم به جز 15 هزار پارکومتر موجود، طی 5 سال آینده به 100 هزار جای پارک هوشمند برسیم. احتمالا استفاده از این پارکومترها با روش های نوین مانند استفاده از اپلیکیشن و روش های هوشمندتر صورت می پذیرد.

 

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ادامه داد: این برنامه نیز در دستور کار قرار دارد اما تا زمانی که از طریق پلیس اعمال قانون نشود، همه این تلاش ها و اقدامات بی نتیجه است.

 

او با توضیح این نکته که ساماندهی پارکبان ها جزو روش های نوینی است که در آینده اجرا خواهد شد؛ اذعان کرد: هر روش نوینی نیازمند عوامل انسانی است و ما برای استفاده از اپلیکشن های پارکومتر، نیازمند استفاده از نیروی انسانی هستیم.

 

قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سیاست ما کمک به اشتغال است، گفت: اگر روش های نوین اجرایی شود، بخشی از پارکبان ها و شاید تعداد بیشتری از آن ها را نه از طریق شهرداری تهران بلکه از طریق پیمانکاران و برون سپاری به بخش خصوصی، جذب خواهند شد.

 

 

 

اعلام مناقصه برای 15 هزار جای پارک جدید

 

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نیز درباره وضعیت پارکومترها پیش تر گفته بود: به زودی مناقصه ای برای 15 هزار جای پارک جدید اعلام خواهیم کرد که مبنای طرحی است که برای پارکومترها در نظر گرفته ایم.

 

او اظهار کرد: بر اساس این طرح، همه افرادی که در محلات مورد نظرشان پارک می کنند باید از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه، شارژ پارک خود را بپردازند.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، ادامه داد: عده ای نیز با دستگاه های الکترونیکی در محل حضور دارند تا هم روش استفاده از این اپلیکیشن را به مردم آموزش دهند و هم شماره پلاک ها را کنترل کنند تا درصورت پرداخت نکردن آنلاین عوارض، فرد خاطی جریمه شود.

 خبرنگار: محمد متینی یکتا



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: