جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 بهمن 1396     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دو خبر داد :
آغاز به کار اولین پویش "بانوان پیشرو در حفظ محیط زیست "

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز:نشست هم اندیشی بانوان منطقه 2 با تشکیل پویش "بانوان پیشـرو در حفظ محـیط زیست " با حضور مشاور شهردار منطقه دو  در امور زیست محیطی و سرمایه گذاری ،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از مدیران شهری ،مدیران محلات 21 گانه و همچنین مسئولین خانه های "خانواده سبک زندگی "سرای محلات  برگزار شد.

 

یوسف مزارعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با بیان این مطلب اظهار داشت : این نشست که با هدف هم اندیشی ،هم افزایی و تعامل مدیران شهری و مدیران و مسئولین محلات منطقه و تشریح  رویکرد  های نوین مدیریت شهری در حوزه بانوان  برگزار شد حول محور  محیط زیست و اعتلای آن به عنوان یکی از اصول توسعه پایدار در شهرها و جوامع ،به منزله برنامه شاخص حوزه بانوان منطقه با عنوان " بانوان پیشرو در حفظ محیط زیست " آغاز بکار کرد.

 

 وی در ادامه افزود : رویکرد جدید مدیریت شهری در حوزه بانوان و نقش موثر ایشان در خانواده و جامعه ، ابعاد تاثیر بانوان  رادر عرصه های متعدد بیشتر  می نماید ،از این رو تشکیل اولین"پویش زیست محیطی بانوان "  به همت اداره امور بانوان منطقه دو با هدف کارکرد گرایی بانوان در حوزه محیط زیست گامی مهم در حفظ آن  محسوب می شود .

 

در این راستا امیر ناصر هراتی مشاور شهردار منطقه  در این نشست با اشاره به نقش موثر زنان در طول تاریخ و بخصوص در صدر اسلام اعلام داشت : در هر جایگاهی که زنان در مدیریت و هدایت جامعه نقش داشتند ، آن جامعه شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است .

 

ایشان در تکمیل بالا عنوان کرد : با عنایت به تاکید ویژه شهردار منطقه بر مولفه مهم محیط زیست ،تشکیل  پویش "بانوان پیشرو در حفظ محیط زیست " در منطقه با راهبری حوزه بانوان و مدیریت پسماند منطقه و  همکاری بانوان سطح محلات می تواند نقش مهمی را در حفظ این موهبت حیاتی ایفا و در آینده ای نزدیک این منطقه به عنوان منطقه شاخص و سر آمد در حفظ محیط زیست معرفی گردد.

 

 گفتنی است در اولین مرحله از تشکیل پویش مزبور ،استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی در برنامه های امور بانوان منطقه حذف و به جای آن از پاکتهای کاغذی قابل بازیافت استفاده می گردد . 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: