جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 بهمن 1396     
ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز: مدیرعامل شرکت خاکریزآب از پیشرفت 80 درصدی عملیات مرمت اساسی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج خبر داد.

 

مهندس علیرضا یعقوبی با بیان آنکه ساماندهی و بازسازی کامل بستر دهانه‌های غربی و میانی رودخانه کن در تقاطع آزادراه تهران- کرج به اتمام رسیده است، ابراز اطمینان کرد حفظ پایداری و پیشگیری از آب شستگی پایه های پل تقاطع رودخانه کن با آزادراه تهران- کرج، به عنوان یکی از اهداف اصلی پروژه محقق شده است.

 

 وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه، از تلاش برای تکمیل حوضچه های تعدیل سیلاب در بخش پایین دست دهانه شرقی تقاطع خبر داد و گفت در حالی که حوضچه های تعدیل دهانه های غربی و میانی به طور کامل احداث شده است، عملیات عمرانی به منظور تکمیل مستحدثات دهانه شرقی شامل 2 حوضچه تعدیل سیلاب و سازه های سرریز ادامه دارد.

 

به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ساماندهی رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج به مرز 80 درصد رسیده است و پیش بینی می شود اقدامات باقی مانده به زودی به اتمام برسد.

 

گفتنی است با اجرای پروژه ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج، جریان آب رودخانه در بخش جنوب غرب بوستان ارم منظم شده و از آب شستگی پایه های پل تقاطع مذکور پیشگیری شده است. هدایت ایمن سیلاب از دیگر اهداف طرح مذکور است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: