جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 آذر 1393     
افت 4درجه‌ای دمای هوای پایتخت

فارس: امیرحسین نقشینه اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا در نوار شمالی کشور، شمال غرب، سواحل شمالی، رشته‌کوه‌های البرز، شمال شرق و پاره‌ای از مناطق غرب کشور بارش برف و باران رخ دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: بارش در مناطق پست به شکل باران و در مناطق مرتفع نواحی مزبور به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: شدت بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و با شدت کمی در گلستان خواهد بود.

وی همچنین با اعلام اینکه طی امروز و فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود ابراز داشت: خلیج‌فارس و تنگه هرمز نیز در 3 روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه درباره شرایط جوی تهران نیز گفت: انتظار می‌رود طی امروز و فردا در برخی ساعات شاهد بارش پراکنده باران در کلانشهر تهران باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در مناطق مرتفع پایتخت بارش برف دور از انتظار نخواهد بود یادآور شد: طی امروز و فردا وزش باد نیز در این کلانشهر رخ می‌دهد.

نقشینه با اشاره به کاهش دمای هوای تهران در اواخر هفته جاری خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای تهران و فردای تهران به ترتیب 11 و 12 درجه سانتیگراد خواهد بود این در حالی است که بیشینه دمای هوای تهران طی روز پنج‌شنبه به 8 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: