جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 بهمن 1396     
سرنخ تازه در قتل زن آرایشگر

روزنامه شرق: کشف موبایل زنی که سال ٩٣ به قتل رسیده است، سرنخ تازه‌ای را در اختیار پلیس قرار داد و با بازداشت مردی میانسال تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.

 

دهمین روز دی ماه ٩٣ زن جوان آرایشگری در محل کار خود به قتل رسید. پس از حضور مأموران پلیس در محل قتل که آرایشگاهی در شهرستان جهرم استان فارس بود، تحقیقات شروع و در معاینات جسد مشخص شد زن جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده است. مأموران در بررسی محل قتل پی بردند چیزی به‌غیر از موبایل مقتول به سرقت نرفته است. پس از آن جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه یافت اما سرنخی به دست نیامد.

 

با این وجود تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه مدتی قبل مشخص شد دو سال است که سیم‌کارت مقتول از سوی فردی فعال شده است. همچنین معلوم شد ٩ ماه است که گوشی مسروقه مقتول در تهران در حال استفاده است بنابراین با شناسایی افرادی که در حال استفاده از سیم‌کارت و گوشی بودند، بررسی‌ها ادامه پیدا کرد.

 

در نهایت مأموران به مرد ٤٥ساله‌ای رسیدند. مرد میانسال در تحقیقات گفت: «من تا مدتی قبل مغازه موبایل‌فروشی داشتم و این گوشی را حدود دو سال قبل خریدم ولی بعد از آنکه ورشکست شدم، دست‌فروشی می‌کنم و این گوشی را هم برای خودم برداشتم تا استفاده کنم. من اصلا از ماجرای مسروقه‌بودن گوشی خبر ندارم و حتی به شیراز هم نرفته‌ام، ‌این گوشی را از فردی خریده‌ام که ممکن است بتوانم او را معرفی کنم».

 

به‌این‌ترتیب با به‌دست‌آمدن این سرنخ جدید تحقیقات برای شناسایی فردی که ممکن است از ماجرای قتل یا قاتل

اطلاعاتی داشته باشد، ادامه دارد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: