جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 بهمن 1396     
کاهش فضای بی دفاع شهری ثمره نوسازی در منطقه 17

به گزارش گروه مناطق 22 گانه تهرانی نیوز:چهارشنبه هفته گذشته دارالشهدای تهران میزبان حضور دکتر زهرا نژاد بهرام فعال امور زنان و عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران بود تا ظرفیتهای فعالیت فرهنگی بانوان در مدارس و مجموعه شهربانو مورد بازنگری قرار گیرد.

زهرا نژاد بهرام در نخستین بخش از بازدید از منطقه 17 میهمان جمع صمیمی دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا (س) در ناحیه 2 بود و با تاکید بر فعالیت اجتماعی دختران ،آنها را «آینده سازان شهر» نامید.

مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو دومین مقصد حضور نژاد بهرام بود. وی در بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه با زنان کارآفرین به گفتگو پرداخت و حمایت مدیریت شهری از زنان کارآفرین، سرپرست خانوار و استارت آپ های پژوهش محور را قابل تقدیر دانست.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهرتهران پس از حضور در مجموعه شهربانو به دومین بوستان بهسازی شده برای معلولین و توانیابان رفت و از نزدیک امکانات ایجاد شده در این بوستان برای معلولان را مورد ارزیابی قرار داد.

نژاد بهرام به همراه مهندس محسنی شهردار منطقه 17 و هیئت همراه به محله بلورسازی رفت و با اهالی کوچه خوش سیما دیدار کرد. در این دیدار فعالین صنعت ساختمانی و مسئولین دفتر خدمات نوسازی وابسته به سازمان نوسازی شهر تهران حضور داشتند که توضیحاتی را در خصوص تجمیع پلاکهای ریزدانه در این محله ارائه نمودند.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران «کاهش فضای بی دفاع شهری» را از مهمترین ثمرات نوسازی هدفمند بافت فرسوده دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش شهردار محترم منطقه و برنامه ریزی های صورت گرفته، فضای بی دفاع شهری و پلاکهای ریزدانه تخریب شده، به سامان مناسب رسیده و از این فضای ایجاد شده به عنوان مکانی برای ارائه خدمات شهروندی نظیر پاتوق محله بهره برداری می شود.

نژاد بهرام در بازدید از سطح منطقه 17 بر ضرروت جلب مشارکتهای شهروندی تاکید کرد و افزود: منطقه 17، بسیار گرم و مهمان نواز است که با آثار باقیمانده از برف چند روز پیش تهران، زیباتر هم شده. این منطقه هم دغدغه و نگرانی های خاص خود را هم دارد که خوشبختانه شهردار محترم منطقه در این زمینه عزم جدی دارند و مقرر شده تا طرح هایی را برای کاهش «فضای بی دفاع شهری» در محدوده بافت انجام داده و در این زمینه از مشارکت شهروندان محترم نیز در همه زمینه ها استفاده شود.

گفتنی ست بازدید عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران از منطقه 17 در روز چهارشنبه 11بهمن ماه برگزار شد و در این روز نژاد بهرام به دبیرستان دخترانه الزهرا(س) و مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو رفت و پس از آن از بخشهای مختلف بافت فرسوده در محله بلورسازی بازدید کرد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: