جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 7 آذر 1393     
فروش هفتگی آرم طرح ترافیک همچنان متوقف است

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از توقف فروش هفتگی آرم طرح ترافیک، در شش ماهه دوم سال خبر داد.

مهندس مصطفی قنبرنژاد گفت : با توجه به این موضوع که همه ساله با شروع فصول سرد سال و به دنبال آن وقوع پدیده وارونگی هوا، شاهد افزایش آلاینده ها در هوای تهران هستیم توقف فروش آرم طرح ترافیک هفتگی نیز در راستای مدیریت کاهش آلودگی هوا انجام می شود.

وی تصریح کرد :ثبت نام آرم طرح ترافیک سالیانه طی هفته آینده صورت خواهد گرفت و متقاضیان باید در مورد درستی وارد کردن اطلاعات و صحت مدارک لازم جهت دریافت آرم دقت کامل را داشته باشند و اگر لازم به اعمال تغییرات در اطلاعات ارائه کرده داشتند تا آخر زمان ثبت نام فرصت انجام این کار را دارند و بعد از این زمان در صورت مشاهده مغایرت در صحت اطلاعات آرم طرح ترافیک آنها باطل خواهد شد.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در ادامه گفت :تعداد واگذاری آرم های طرح ترافیک طبق مصوبات می باشد و نسبت به سنوات سالهای گذشته از لحاظ تعداد واگذاری و شرایط واگذاری و سهمیه ها تغییری صورت نخواهد گرفت.

مهندس مصطفی قنبرنژاد در پایان تشریح کرد: متقاضیان آرم های روزانه نیز می توانند از یک روز قبل با ورود به سایت شهرداری به آدرس www.tehran.ir جهت دریافت آرم مراجعه کنند ، همچنین امکان دسترسی به آرم روزانه از طریق دستگاه های خودپرداز بانک ها و عواملی که در سطح شهر در نظر گرفته شده اند،وجود دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: