جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 بهمن 1396     
دستگیری عامل آتش‌زدن عمدی خودروها

 

استان‌ها > اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فرد شروری که اقدام به آتش زدن عمدی تعدادی از خودروهای شهروندان کرده بود خبر داد. 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ  حسن ياردوستي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام شکايت و تعدادي از شهروندان مبني بر حريق عمدي خودرو شخصي خود موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با انجام تحقيقات علمي گسترده و يك سري اقدامات تخصصي پليسي سرانجام موفق شدند هويت فرد شروري كه مرتكب اين عمل مجرمانه شده بود را شناسايي كنند.

اين مقام مسئول اضافه کرد: ماموران طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه فرد مذكور را كه دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.

سرهنگ ياردوستي با بيان اينكه متهم 46 ساله و داراي سوابق متعدد کيفري در زمينه سرقت، تخريب و حريق عمدي است، اظهار داشت: در بازرسي از منزل وي تعدادي از اقلامي که با آن آتش سوزي ها صورت گرفته بود کشف و متهم به تمامي حريق هاي صورت گرفته توسط خود اعتراف كرد.

وی  با بيان اينکه پليس اصفهان اشرافيت بالايي بر تحركات مجرمان و افراد شرور دارد بيان داشت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و هرگز اجازه نخواهد داد عده اي شرور و قانون شكن آسايش و آرامش مردم را بهم بريزند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: