جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 آذر 1393     
ساماندهی ایستگاه اتوبوس بزرگراه شهید همت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 از ساماندهی ایستگاه اتوبوس، در بزرگراه همت خبر دا.

 علی فغانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3  بااشاره به ساماندهی سر پناه ایستگاه اتوبوس در بزرگراه همت، مسیر غرب به شرق تقاطع خیابان شیخ بهایی، گفت: مکان یابی و ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس به منظور راحتی وایمنی مسافران وایجاد نظم و انضباط در توقف اتوبوس‌هااز اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: زمانی که حجم ترافیک و سرعت وسایل نقلیه در معبر بالا باشد، توقف اتوبوسها در کنار خیابان خطرناک و موجب تاخیر درجریان ترافیک می‌شود، ضمن این که زمان توقف نسبتا زیادی در ایستگاه‌های اتوبوس جهت سوار کردن مسافران صرف می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در ادامه یادآور شد: ایستگاه اتوبوس مذکور در حاشیه باند تندروی بزرگراه همت واقع شده بود که مشکلات زیادی را برای تردد وسایل نقلیه و عابرین از باند کندرو جهت دسترسی به ایستگاه اشاره کرد.

وی افزود: از سوی دیگر جانمایی سرپناه واقع در باند تندرو فاقد کارایی لازم بود و در هنگام توقف اتوبوس در پهلوگاه، 15متر جلوتری از سر پناه قرار داشت به همین دلیل مسافران برای سوار شدن مجبور بودند مسافتی را طی کنند که خود باعث توقف طولانی اتوبوس در ایستگاه و تاخیر خدمت رسانی در شبکه حمل و نقل عمومی می‌شد.

فغانی اظهار داشت:‌ برای رفع مشکلات موجود و ساماندهی محدوده، پس از انجام بررسی‌های میدانی ایستگاه اتوبوس ونک از حاشیه باند تندروی بزرگراه همت به باند کندرو انتقال و پهلوگاه استاندارد احداث شد و همچنین با نرده گذاری رفیوژ میانی، دسترسی مسافران تنها از طریق پل عابر مکانیزه موجود در محل صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 در پایان خاطر نشان کرد: جانمایی سر پناه مذکور تاثیر به سزایی درخدمت رسانی بهتر شبکه حمل و نقل عمومی و ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابران داشته و باعث روانی تردد در جریان ترافیک همت شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: