جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 بهمن 1396     
سفارش اتوبوس های برقی برای شهر اسنابروک

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، Stadtwerke  اسنابروک به تازگی اعلام کرده است که VDL Bus & Coach  را برای تامین 13 اتوبوس برقی و زیرساخت های شارژ ناوگان حمل و نقل عمومی خود انتخاب کرده است.

این شرکت هلندی اتوبوس های 18.1 متریCiteas SLFA Electric  چند بخشی خود را که هیچ آلایندگی ندارند و صدایی کم تر از اتوبوس های معمولی تولید می کنند برای این شهر ارائه خواهد کرد که زمان تحویل آن ها أواخر سال 2018 اعلام شده است. این قطارها در خط 41 استفاده می شوند که اولین مسیر اتوبوسی تمام برقی در اسنابروک خواهد بود که به سمت مرکز شهر کشیده شده است.

VDL  هم چنین سه ایستگاه شارژ پرسرعت را که هر یک برای یک پایانه و یکی برای مرکز نگهداری اتوبوس ها است به همراه 14 ایستگاه شارژ معمولی در انبار نگهداری را برای این شهر تامین می کند.

Frank Otte، برنامه ریز شهری در مورد این همکاری اظهار داشت: "این همکاری گامی موفق در راستای برقی سازی، و آینده دیجیتالی و چندمنظوره حمل و نقل عمومی در اسنابروک است."

برقی سازی تدریجی حمل و نقل عمومی در اسنابروک بخش مهمی از پروژه مشترک مقامات شهر و Stadtwerke  اسنابروک است. این پروژه شامل ایده های حمل و نقل پایدار، توسعه حمل و نقل محلی دوست دار محیط زیست و پیش برد حمل و نقل برقی و تشویق استفاده از دوچرخه و حمل و نقل عمومی است.

خبرنگار: ملینا حلاجیان 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: