جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آذر 1393     
سواری B50F شرکت بهمن موتور کلید سپاری شد

شهرداری نیوز : طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران عامل گروه بهمن و اعضای هیات مدیره شرکت بهمن موتور و گروهی از مدیران شرکت خودرو سازی FAW چین و جمعی از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ، نخستین سری از خودروهای سواری B50F شرکت بهمن موتور کلید سپاری شد .

مدیر عامل شرکت بهمن موتور ، ضمن تشکر از تلاش همکاران خود در این شرکت و همچنین  همکاری همه جانبه شرکت خودرو سازی  FAW  گفت: شرکت FAW اولین خودرو ساز کشور چین است که با 50 میلیارد دلار سرمایه در گردش و 120 هزار نفر نیروی انسانی یکی از قطب های اصلی خودرو ساز این کشور به شمار می رود .

مهندس داوود زاده در ادامه افزود : این شرکت با خودرو سازان برتر جهان از جمله فولکس واگن ،مزدا ، آئودی و جنرال موتورز همکاری داشته و محصولات مشترکی را تولید می کند .

وی در ادامه  به پروژه تولید خودروی آسا (B50F) اشاره کرد و افزود : این پروژه از بهمن ماه سال 92 آغاز شد و تولید آزمایشی آن در مهر ماه 93 کلید خورد و امروز در آبان ماه 93 شاهد ارائه این محصول به بازار هستیم .

مهندس داوود زاده اظهار داشت : این خودرو مدل سال 2014 شرکت FAW بوده که با موتور 1800 سی سی سازگار با محیط زیست تولید می شود که قابلیت ارتقا استاندارد یورو 5 را نیز دارا است .

وی افزود : این خودرو مجهز به گیربکس تیپ ترونیک 6 سرعته ژاپنی است و در آن از بدنه پلت فرم مزدا 6 استفاده شده که طراحی ظاهری بدنه توسط شرکت ایتالیایی Ital design  انجام شده است .

مدیر عامل شرکت بهمن موتور گفت : خودروی آسا (B50F) مجهز به 4 ایربگ و سنسور دنده عقب ،کروز کنترل و آپشن های به روز دیگر است .

وی در ادامه افزود : این خودرو در کشور چین و در کلاس خود گران ترین خودروی بازار آن کشور به شمار می رود .

مهندس داوود زاده ضمن تشکر از اعتماد مشتریان به این خودرو اظهار داشت :به مشتریان اطمینان می دهیم که این خودرو در کلاس خود ، خودروی بسیار مناسبی بوده و رقیب خودروهای اروپایی و کره ای است . همچنین این خودرو از خدمات پس از فروش گستره ای در سراسر کشور توسط شرکت مزدا یدک برخوردار است .

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری شرکت چینی FAW در سال آینده مدل های جدیدی به سبد محصولات شرکت بهمن موتور افزوده خواهند شد .

مدیر عامل شرکت بهمن موتور افزود : در هفته گذشته پروژه وانت کارا به مرحله عرضه در بازار رسید که لازم است به این موضوع اشاره شود که این وانت 100% تولید داخل است و بالغ بر 300 قطعه آن طراحی و وارد چرخه تولید شده است .

مهندس داوود زاده در ادامه اظهار داشت :این وانت از استقبال بسیار خوبی در بازار بر خوردار است و تولید آن نمونه بارز اجرای اصل اقتصادی مقاومتی در زمان تحریم ها در گروه بهمن است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: