جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 دی 1396     
فعالیت آزمایشی قطارهای اتوماتیک امسال در هلند آغاز می شود

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، مدیر زیرساخت های راه آهن هلند، Prorail تصمیم دارد فعالیت قطارهای اتوماتیک را در سال 2018 به طور آزمایشی در راه آهن بتووروت بین بندر روتردام و مرز آلمان در نزدیکی امه¬ریش آغاز کند.

 

Prorail این خط را انتخاب کرده است چرا که اکنون به ERTMS مجهز است و هیچ تقاطعی ندارد. Alstom با Prorail روی این پروژه همکاری خواهد کرد که شامل آزمایش قطارهای باری و تغییر مسیر در بندر روتردام است.

Prorail برای فعالیت آزمایشی قطارهای مسافری بدون راننده در شمال هلند روی خطوط محلی غیربرقی نیز برنامه ریزی کرده است و اکنون مذاکرات در این مورد بین Prorail و مقامات شهر خرونینگن و شرکت Arriva در حال انجام است. این اولین تست قطارهای خودران در ترافیک مسافری و روی خطوط معمولی خواهد بود که دارای تقاطع نیز هستند.

Prorail امیدوار است معرفی قطارهای خودران به افزایش ظرفیت در خطوط محلی و کاهش مصرف انرژی کمک کند.

Prorail شرکت ها و مدیران زیرساخت های ریلی دیگر را نیز از خارج از هلند فراخوانده تا در این پروژه شریک شوند تا تجربه بیش تری در مورد قطارهای خودران کسب کنند. این سازمان تصمیم دارد با این برنامه آزمایشی به پیشگامی در این تکنولوژی تبدیل شود و هلند نیز به مرکز تست نوآوری های ریلی تبدیل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: