جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 دی 1396     
وعده اتمام مسکن مهر بازهم کش آمد!

احمد اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از طرح پیشنهادی «اتمام مسکن مهر در یک بازه زمانی دوساله» خبر داده که بر این اساس و برخلاف وعده مسئولان برای پایان کار پروژه‌ها تا پایان امسال، باید منتظر اتمام واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر تا سال ۹۸ بود.

این در حالی است که آذرماه امسال حمیدرضا عظیمیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفته بود: پرونده مسکن مهر طبق پیش‌بینی انجام شده تا نیمه سال آینده بسته می‌شود و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که سهمیه باقیمانده واحد‌های مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال ۹۷ کامل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود!
اینطور که به نظر می‌رسد مسئولان وزارت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل واحد‌های مسکن مهر و تحویل آن به متقاضیان نه تنها دغدغه‌ای ندارند بلکه به وعده‌هایی که می‌دهند نیز تعهدی ندارند.
آن‌ها نمی‌دانند که اگر هر روزی که متقاضیان مسکن مهر دیرتر خانه هایشان را تحویل بگیرند زندگی شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. آن‌ها نمی‌دانند که با چه قشری از جامعه سر و کار دارند. شاید مسئولان وزارت راه و شهرسازی فکر می‌کنند که مردمی که متقاضی مسکن مهر هستند این خانه‌ها را جهت سرمایه گذاری خریده اند و اگر یکسال دیرتر این خانه‌ها را تحویل بگیرند خم به ابرو نمی‌آورند!


هنوز از یاد‌ها نرفته است که زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر‌های خوشی از مسئولان مبنی بر تکمیل خانه‌های مهر شنیده می‌شد؛ و هنگامی که آقای آخوندی در پی گرفتن رای اعتماد از مجلس بود وعده‌هایی را برای تکمیل مسکن مهر داد.
اما متاسفانه این وعده‌ها در حد شعار و حرف باقی مانده و گویا متقاضیان مسکن مهر قرار نیست تا سال ۹۸ نیز به خانه هایشان برسند!




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: