جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 دی 1396     
نامگذاری یکی از اماکن مهم شهرری به نام پهلوان تختی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز ؛ جلسه هماهنگی برپایی مراسم گرامیداشت جهان پهلوان تختی با حضور اعضای شورای شهر تهران، فرماندار ویژه شهرری، شهردار منطقه 20 و پهلوانان برگزار شد تا با هم افزایی نهادها و ادارات، پنجاهمین سالگرد این پهلوان نامی، باشکوهتر از پیش انجام شود.

 هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری در این جلسه ضمن قدردانی از شهرداری منطقه 20 بابت برپایی این جلسه، گفت: به پیشنهاد کمیته برگزاری مراسم گرامیداشت جهان پهلوان تختی و همت شورای شهر تهران تصمیم بر نامگذاری یکی از اماکن مهم شهرری به نام این پهلوان نامی گرفته شد.

جمالی پور افزود: برنامه های متنوعی برای مراسم روز 17 دی پیش بینی شده است تا پنجاهمین سالگرد این ورزشکار با اخلاق باشکوه تر از پیش برگزار شود.

فرماندار ویژه شهرری یادآور شد: برای تبدیل فضای آرامگاه تختی به محلی در شان این تاریخ ساز ورزشی کشور، هماهنگی های لازم با اوقاف انجام خواهد شد تا این محل کانون فرهنگی برای شهروندان شود.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران شکل گیری کمیته برگزاری مراسم سالگرد تختی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همه ساله این مراسم از سوی ورزشکاران، پهلوانان و پیشکسوتان این عرصه انجام می شده که این بار مدیران شهری نیز در کنار آنها هستند تا مراسمی باشکوه تر از پیش برای زنده نگه داشتن نام و یاد پهلوان تختی برگزار شود.

نظری با اشاره به خصوصیات اخلاقی پهلوان تختی، افزود: جامعه ما همواره نیازمند روحیه جوانمردی و پهلوانی است و امیدواریم با زنده نگه داشتن نام و یاد پهلوانانی همچون تختی بتوانیم این روحیه را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، حجت نظری و حسن خلیل آبادی از اعضاء کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی استان تهران، رئیس اداره ورزش شهرداری تهران، مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش شهرستان ری، عبدالحسین مسلمی معاون اجتماعی و فرهنگی و بهنام ابوالقاسم پور رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 از اعضاء کمیته برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت پهلوان تختی بودند که در ساختمان مرکزی شهرداری تشکیل جلسه دادند و با اهداء لوح سپاس نامه پهلوانی از سوی رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی به حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر پایان یافت.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: