جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 دی 1396     
شکایت کسبه و بازاریان از اغتشاشگران


عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف از شکایت بازاریان و کسبه از اقدامات اخیر اغتشاشگران خبر داد و گفت: اصناف با هماهنگی مسئولین امنیتی و انتظامی باید در برابر اغتشاشات قد علم کنند.

سیدمحمود هاشمی در واکنش به برخی ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور و تاثیرات آن بر کسب و کار اصناف اظهار کرد: اغتشاشات روز‌های اخیر نه تنها به اصناف کشور بلکه به همه اقشار جامعه آسیب وارد می‌کند.

وی افزود: اصناف در امنیت کامل می‌توانند زندگی و فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند و این رویداد‌ها بسیار بر روی کسب و کار آن‌ها تاثیرات منفی دارد.

* امنیت مهمترین سرمایه اصناف است

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ادامه داد: اصناف مخالف هرگونه تشنج و اغتشاش در کشور هستند؛ سرمایه اصناف همان امنیت است و از این طریق می‌توانند کسب و کار خود را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: این حوادث بر فعالیت‌های اصناف کشور اثر بدی دارد که نمی‌توان این اثرگذاری را به راحتی در قالب اعداد آورد.

* مسئولین اغتشاشات را به سرعت جمع کنند

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: وقتی ضریب امنیت پایین می‌آید اولین قشری که ضربه می‌بیند اصناف هستند؛ امیدوارم مسئولین این اغتشاشات را بزودی جمع کنند.

هاشمی افزود: اصناف حاضر در کف خیابان و در مرحله بعد بانک‌ها و ادارات دولتی اولین کسانی هستند که از این اغتشاشات ضربه می‌خورند، زیرا اصناف پراکندگی زیادی در سطح خیابان دارند و در مقابل ترکش مستقیم این ناآرامی‌ها هستند.

وی گفت: اصناف با هماهنگی مسئولین امنیتی و انتظامی باید در برابر اغتشاشات قد علم کنند؛ اصناف همواره پشت سر انقلاب بوده و هستند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف در پایان یادآور شد: فعالیت‌های صنفی اگر در امنیت باشد چرخ کسب و کار آن‌ها نیز می‌چرخد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: