جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 دی 1396     
پژمان‌فر:لازم باشد مردم با ضدانقلاب برخورد می‌کنند

نماینده مردم مشهد در مجلس معتقد است اگر لازم باشد مردم با حضور در صحنه و خلق حماسه‌ای دیگر در برابر اغتشاش‌گران می‌ایستند.


نماینده مردم مشهد در مجلس معتقد است اگر لازم باشد مردم با حضور در صحنه و خلق حماسه‌ای دیگر در برابر اغتشاش‌گران می‌ایستند. 
 
حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعتراضات چند روز اخیر در برخی از شهرها، اظهار داشت: ممکن است ما در بخشی از زمینه‌ها مانند مسائل اقتصادی مشکلاتی داشته باشیم، اما این مشکلات درون خانواده‌ای بوده و مشکلی بین مردم و مسئولان ماست لذا به کشور‌هایی که در ابتدایی‌ترین مسائل آزادی مانده‌اند و با خفقان جامعه خود را اداره می‌کنند ندارد.

وی با بیان اینکه مردم باید مشکلات و خواسته‌های خود را از طریق راه‌هایی که در قانون پیشبینی شده به گوش مسئولان برسانند، افزود: مردم باید از مسیر‌های قانونی مانند مجلس نمایندگانشان پیگیری شود و اگر هر کسی بخواهد از هر تریبون و راهی خواسته‌های خود را دنبال کند سنگ بر روی سنگ بند نمی‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه پیگیری حقوق مردم از راه‌های قانونی امری مسلم است، گفت:مردم هم از اینکه عده‌ای فرصت طلب از شرایطی که به وجود آمده سوء استفاده کنند کنند و دست به اقدامات هنجار شکنانه بزنند راضی نیستند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر ادامه داد: ورود جریان‌های منحرف به اعتراضات مردمی بیانگر این است که این مسائل از سوی عوامل بیگانه مدیریت می‌شود، اما قطعا درایت مردم فرصتی به سوء استفاده کنندگان نخواهد داد.

وی تاکید کرد: قطعا کسانی که خواسته‌ها و مسائل خودشان را از طریق آتش زدن اموال عمومی پیگیری می‌کنند این‌ها نه تنها دوستان ملت نیستند بلکه قطعا دشمن ملت ما هستند و همان طور که تا به حال نشان داده‌اند آن‌ها دستشان در دست سرویس‌های اطلاعاتی خارجی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس، عنوان کرد: امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نسبت به این افراد فرصت طلب اقدامات مناسب را انجام دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: