جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 دی 1396     
آیا عملکرد خودروسازان در حوزه تولید قابل دفاع است ؟

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است مجلس نباید از ظرفیتی که جهت اشتغال در صنعت خودرو سازی کشور وجود دارد ، غافل بماند .

 

علی اصغر یوسف نژاداظهار داشت : در شرایطی که بخش عمده ای از اشتغال چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم مریوط به صنعت خودرو است بنابراین باید کمک هایی از سوی مجلس و دولت جهت پیشرفت صنعت خودرو سازی کشور صورت گیرد.

وی تصریح کرد : البته خودرو سازان داخلی نیز در جهت توسعه و پیشرفت این صنعت مسیر طولانی را طی کرده اند که در بخش هایی غملکرد آنها قابل دفاع است.

وی با اشاره به اثر گذاری مهم قطعه سازان در صنعت خودرو کشور ، یاد آورشد : خوشبختانه موقعیت های خوبی جهت رشد قطعه سازی در ایران اتفاق افتاده است و هم اکنون این صنعت به یک بلوغ نسبی در حوزه دانش فنی تولید دست یافته است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به افزایش تعرفه های واردات خودرو بر اساس دستورالعمل جدید گفت : دولت و دستگاه های مرتبط افزایش تعرفه را ابزاری کنترلی جهت حمایت از صنعت خودرو سازی کشور می دانند.

یوسف نژاد همچنین با توجه به آغاز بررسی بودجه 97 و لزوم حمایت مجلس از از تولید در جریان بررسی بودجه سال آینده گفت : اساس بودجه سال جاری بر مبنای تولید و از سویی حمایت در جهت بومی سازی دانش فنی در صنعت خودرو سازی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: