جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 دی 1396     
تجهیز ناوگان تاکسیرانی همدان به سیستم پرداخت الکترونیک

به گزارش اخبار کلان شهر ها تهرانی نیوز؛معاون سازمان تاکسیرانی همدان از تجهیز 500 دستگاه تاکسی به سیستم پرداخت الکترونیک خبر داد و گفت: این خودروها متعلق به سه شرکت است که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی بوده و از شهریور ماه سال جاری شروع به اجرای این طرح کرده اند.

 

مهران حاجیان اظهار داشت: طرح پرداخت الکترونیکی ناوگان تاکسیرانی طبق برنامه زمانبندی شده پیش رفته است و تلاش داریم برای بهبود حال گردشگران همه نوع پرداخت الکترونیکی را در تاکسی­ ها امکان پذیر کنیم.

وی تصریح کرد: قطعا طرح پرداخت الکترونیکی مورد استقبال مردم و رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت چرا که با اجرای این طرح مشکل رد و بدل شدن پول خرد که بخش اعظم شکایت­ های مردم نسبت به رانندگان تاکسی را شامل می شود مرتفع می­ گردد.

وی افزود: البته این سازمان برنامه راه ­اندازی تاکسی بر خط اینترنتی را نیز در دست اجرا دارد که در حال انجام مراحل اولیه است و رانندگان علاقمند در حال ثبت نام هستند.

معاون سازمان تاکسیرانی همدان در ادامه و در خصوص روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی همدان اظهار داشت: در حال حاضر 3500 دستگاه تاکسی در این ناوگان وجود دارد که از این تعداد 1100 دستگاه در سال گذشته نوسازی شده و در سال جاری نیز تا کنون 750 دستگاه نوسازی شده و امیدواریم که تا پایان سال 350 دستگاه دیگر نیز نوسازی شوند.

حاجیان خاطر نشان کرد: تردد تاکسی ­های پیکان حداکثر تا فروردین 97 امکان پذیر است و مالکان این خودروها باید تا پایان سال 96 نسبت به تعویض و نوسازی خودروهای خود اقدام نمایند..

وی همچنین در خصوص افزایش تعداد ناوگان تاکسیرانی همدان گفت: در حال حاضر تعداد تاکسی­ های موجود در ناوگان تاکسیرانی همدان کافی و حتی بیشتر از نیاز شهر است و با اتمام نوسازی ناوگان تاکسیرانی همدان، از نظر تعداد هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: