جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 دی 1396     
اصلاح خرابی های آسفالت در معابر شمال تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز ؛ عملیات درزگیری معابر اصلی و میادین منطقه 3 درحال اجرا است.

امیر هوشنگ گل محمدی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان این مطلب گفت: عملیات درزگیری آسفالت معابر اصلی این منطقه به متراژ 50 کیلومتر در محورهای میرداماد، نلسون ماندلا، شریعتی، بلوار کاوه، پاسداران، ملاصدرا، شیخ بهایی و . . . انجام می شود و در ادامه عملیات ، میادین مهم منطقه نیز درزگیری خواهد شد.

 

وی افزود: این عملیات به منظور افزایش دوام روسازی ، افزایش طول عمر مفید آسفالت موجود ، کنترل رشد خرابی های آسفالتی در معابر و جلوگیری از  گسترش ترک خوردگی های رویه آسفالتی انجام می شود که در نهایت بر هزینه های اجرای عملیات نگهداشت معابر مدیریت مناسبی انجام خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای عملیات درزگیری معابر، چنانچه میزان خرابی ها نیازمند عملیات لکه گیری هندسی باشد این عملیات نیز توامان انجام می پذیرد و همچنین دریچه های معابر نیز به صورت همزمان ترمیم می شود در همین راستا از شب گذشته عملیات تعمیر و نگهداری رویه آسفالتی خیابان و مرمت دریچه های میرداماد در دستورکار قرار گرفته است.

گل محمدی ابراز داشت: مراحل درزگیری معابر شامل تراش ترک های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه های کاتر، رطوبت زدایی ترک، پاکسازی ترک ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح شده پلیمری می باشد و این عملیات، اولین گام در امر نگهداری معابر آسفالتی بوده که با پایین ترین قیمت تمام شده در سطح منطقه به مرحله اجرا در می آید

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: