جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 دی 1396     
اتمام عملیات احداث مسیر خروجی از پارکینگ طبقاتی نیایش به بزرگراه کردستان

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛پیشرفت عملیات اجرایی احداث پارکینگ طبقاتی نیایش از مرز 40 درصد فراتر رفت.

مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام اتمام عملیات احداث سقف 3 طبقه از طبقات 9 گانه پارکینگ طبقاتی نیایش در تراز منهای یک، از پیشرفت 42 درصدی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد.

 

سید مهدی پورهاشمی با بیان آنکه بخش مربوط به احداث مسیر خروجی پارکینگ طبقاتی نیایش به بزرگراه کردستان تقریبا به اتمام رسیده است، از اجرای کامل عملیات خاکبرداری به منظور احداث سقف طبقه چهارم پارکینگ خبر داد.

گفتنی است پارکینگ طبقاتی نیایش، سازه‌ای 11 طبقه با 9 طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و 2 طبقه تجاری در تراز مثبت یک است. با بهره برداری از این پروژه، فضای موردنیاز برای پارک بیش از 1200 دستگاه خودرو تامین شده و به این ترتیب امکان مراجعه کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی فراهم خواهد شد.

برخورداری از ورودی مناسب از تونل نیایش و تراز صفر (غرب بزرگراه نیایش) و فراهم ساختن امکان خروج به جنوب بزرگراه کردستان و غرب بزرگراه نیایش و همچنین بهره گیری از ستون های بتنی پیش ساخته که به طور کامل در محیط کارخانه طراحی و ساخته شده اند، از ویژگی‌های مهم این پروژه زیرسطحی به شمار می آید.

نصب این ستون های بتنی 45 تنی از مراحل پیچیده و دشوار فنی در اجرای پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش بود که با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: