جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 دی 1396     
نایب رییس فراکسیون امید مجلس
ابر چالش های پایتخت با خلق الساعه حل نمی شوند

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نایب رییس فراکسیون امید با تاکید براینکه باید بر عملکرد شهرداری نظارت وجود داشته باشد، گفت: باید در نظر داشت که این شهردار و این شورای شهر میراث دار چه نوع فرآیند شهرسازی هستند.

 

عبدالکریم حسین زاده در واکنش به نقدهایی که نسبت به عملکرد شهرداری و شورای شهر تهران مطرح می شود گفت: این روزها فضایی به وجود آمده که به نظر می آید رقبای شورای شهر و شهردار فعلی آن را به وجود آورده اند تا حس ناامیدی نسبت به لیست شورای شهر و شهردار فعلی به مردم تزریق کنند.

نایب رییس فراکسیون امید افزود: شکی نیست عملکرد همه ما باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، اما باید توجه داشت پس از حدود 14 سال مدیریت آقای قالیباف و آقای احمدی نژاد؛ مدیریت شهری در اختیار گروهی جدید قرار گرفته است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه طبیعتا مدیریت سال های گذشته تبعات و نتایج خود را داشته است، ادامه داد: اینکه در حال حاضر انتظار داشته باشیم که شورای شهر و شهردار در عرض سه ماه همه مشکلات و ابرچالش های گذشته پایتخت را خلق‌الساعه حل کنند قاعدتا نمی تواند انتظار درستی باشد.

رییس فراکسیون حقوق شهروندی همچنین با اشاره به برخی انتقادهای به نجفی و شورای شهر تصریح کرد: هرچند باید دائم شورای شهر و شهردار را رصد کنیم و مورد پرسشگری قرار دهیم، این ها طبیعت و ذات کار مدنی و اجتماعی شهروندان محسوب می شود.  اما فراموش نکنیم که این شورا و شهردار میراث دار چه فرآیندها و مدیریت های شهری، شهرسازی ها و روندهای توسعه شهری بوده اند و بر همین اساس آنها ارزیابی کنیم.

حسین زاده همچنین با تاکید براینکه باید به مدیریت تازه شهر تهران زمان داد گفت: نباید در دامی بیفتیم که عده ای در فضای مجازی و رسانه ها ایجاد می کنند که این شورا یا این شهردار نتوانند موفق شود، بلکه باید نقدها هم در راستای موفقیت های شورا باشد.

 

نایب رییس فراکسیون امید در واکنش به انتقادهایی که نسبت به برخی انتصابات در شهرداری مطرح می شود هم تاکید کرد: در حوزه انتصابات هم نقدهایی شنیده می شود که باید در داخل خود شورای شهر و شهرداری به بحث گذاشته شود و گزارش و توضیحات آن به مردم ارائه شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: