جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آذر 1393     
اتمام حجت قلعه‌نویی با بازیکنان

 

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار مقابل راه‌آهن با بازیکنانش اتمام حجت کرد.

آخرین تمرین تیم استقلال جهت دیدار مقابل راه‌آهن از ساعت 15:30 امروز (یک‌شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* حدود 60 نفر از هواداران در تمرین حضور داشتند که پیگیر جلسه هیئت مدیره استقلال که قرار بود امروز ساعت 14 برگزار شود بودند. این تعداد همچنین مانند روزهای گذشته به تشویق امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پرداختند.

* محمد قاضی که روز گذشته تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده بود امروز نیز به دویدن دور زمین مشغول شد.

* یعقوب کریمی با وجود اینکه در کمپ حاضر بود با تیم تمرین نکرد و تنها تماشاگر تمرین بود این بازیکن به همراه محمد قاضی و همچنین آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی در دیدار مقابل راه‌آهن حضور ندارند.

* پیش از آغاز تمرین قلعه‌نویی بازیکنانش را دور خود جمع کرد و به مدت 10 دقیقه برای آنها صحبت کرد. وی در بخشی از صحبت‌های خود به بازیکنانش گفت: مسابقات نیم فصل دوم از فردا آغاز می‌شود و باید بتوانیم نتایج هفته اخیر را جبران کنیم. ما دیگر حق اشتباه نداریم و مردم دیگر نمی‌توانند شاهد نتایج بد تیم ما باشند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: از شما خواهش می‌کنم در زمین بیشتر دقت کنید و کاری نکنید که پس از پایان بازی شرمنده شویم.

* بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر مهریزی مربی بدنساز تیم به کارهای کششی و همچنین عبور از موانع پرداختند. در ادامه بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل راه‌آهن پرداختند.

تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم راه‌آهن خواهد رفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: