جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 فروردين 1393     
بازدید 100 هزار نفری از برج میلاد و حرم مطهر حضرت امام (ره)

به گزارش شهرداری نیوز، تا کنون بیش از 80 هزار گردشگر و شهروند تهرانی از جشنواره نوروزی برج میلاد و نزدیک به 20 هزار نفر از جشنواره عطر یاس در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از آغاز این جشنواره (25 اسفند) دیدن کرده اند.

از زمان آغاز به کار جشنواره -25 اسفند ماه- تا دوم فروردین ماه 78 هزار و 510 نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی پایتخت به برج میلاد تهران آمدند و ضمن بازدید از ششمین برج بلند مخابراتی دنیا، از فعالیت ها و برنامه های ورزشی و فرهنگی و هنری بخش های مختلف گردشگری نوروزی برج میلاد تهران استفاده کردند.

همچنین در طول سه روز گذشته از زمان آغاز جشنواره عطر یاس در ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام (ره) 20هزار نفر به این جشنواره آمده اند تا از ویژه برنامه های آن استفاده کنند.

امسال برای اولین بار شهرداری تهران حرم مطهر حضرت امام را به عنوان محور ویژه گردشگری شهر تهران قرار داده است و برنامه های ویژه ای در این مکان برای گردشگران و تهرانگردانی که برای زیارت مرقد مطهر امام به این مکان می آیند در نظر گرفته است.

جشنواره عطر یاس در ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام (ره) هر روز از ابتدای فروردین تا روز پانزدهم فروردین ماه از ساعت 9 صبح تا اذان مغرب به افق تهران بدون وقفه ادامه دارد.

در عین حال در برج میلاد یکی دیگر از ویژه برنامه های جشنواره نوروزی برج میلاد تهران، برگزاری مسابقات مختلف است که در یکی از مسابقات قرار است به قید قرعه یک دستگاه خودروی ولکس به گردشگران اهدا شود و کافی است تنها گردشگران با خرید بلیت بازدید از برج میلاد تهران، شماره ملی خود را به شماره 10008585 ارسال کنند.

جشنواره نوروزی برج میلاد تهران همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 میزبان مسفران و شهروندان پایتخت است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: