جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 آذر 1396     
پیشرفت 50درصدی 2 کانال مهم انتقال آب های سطحی جنوب تهران

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛پیشرفت پروژه بازسازی اساسی کانال های انتقال آب های سطحی هرنجی و هلال احمر از مرز 50 درصد فراتر رفت.

 

علیرضا یعقوبی مدیرعامل شرکت خاکریزآب ضمن اعلام خبر فوق، وجود تاسیسات متعدد شهری، بار ترافیکی محدوده طرح و زیر بار بودن کانال های هرنجی و هلال احمر را از جمله مشکلات بازسازی اساسی این مجاری دانست و در عین حال یادآور شد موانع اجرایی یادشده، ضمن هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان شهری و نیز شهرداری منطقه 20 در حال برطرف شدن است.

به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، کانال های هلال احمر و هرنجی از جمله قدیمی ترین کانال های سرپوشیده هدایت آب های سطحی در جنوب تهران به شمار می روند و بازسازی اساسی آنها با توجه به ضرورت هایی همچون فرسودگی سقف و دیواره ها و همچنین روباره اندک این کانال ها در برخی از مقاطع، در دستور کار شرکت خاکریزآب قرار گرفته است.

گفتنی است کانال هلال احمر به طول حدود 1600 متر و کانال هرنجی نیز کانالی 3650 متری است که با استفاده از لوله هایی به قطر 1200 تا 1800 میلی متر لوله گذاری شده و سقف و دیواره های فرسوده آنها از طریق عملیات بتن ریزی تحکیم می شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: