جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
آموزش و پرورش طرح تفکیک پسماند از مبدا به بیش از 1600 خانوار

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره بازیافت منطقه 4 از آموزش طرح تفکیک پسماند از مبدا به بیش از 1600 خانوار منطقه خبر داد.

 حمید پازوکی رئیس اداره بازیافت منطقه 4 گفت: طرح آموزش تفکیک پسماند از مبدا طی برپایی دوره‌های سه روزه به 1600 خانوار منطقه ارائه شد که این طرح ثبت 1600 کارت اشتراک و بروشور در سطح مناطق صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در ضمن اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا تعداد 4794 کیسه‌های رنگ در بین شهروندان توزیع شد و نصب 333 عدد هلوگرام بازیافت بر روی پلاک‌های منازل مسکونی (اتمام آموزش و پرورش خانوار در ناحیه یک منطقه 4 ) از دیگر اقدامات جانبی انجام شده بود.

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 4 به برپایی کارگاه آموزش بازیافت و تفکیک زباله در محلات اشاره کرد وبیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزش بازیافت و تفکیک زباله از مبدا ویژه شهروندان محله شمیران نو و در خیابان هنگام نیز از اقدامات اجرایی اخیر اداره بازیافت منطقه بوده است.

وی در پایان افزود: توزیع 8 عدد کارتن پلاست به منازل مسکونی محله مجیدیه و هماهنگی جهت تحویل پسماند خشک از سایر اقدامات این اداره در ماه جاری بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: