جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 آذر 1396     
استقرار تجهيزات و نيروهاي برف روب در شمال تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه يک اعلام کرد: نيروها ، ماشين آلات و تجهيزات برف روبي قبل از بارش برف در نقاط برف گير و حساس شمال تهران جانمايي و مستقر مي شوند.

 

حبيب ا... تاجيک اسماعيلي شهردار منطقه يک در جلسه شوراي اداري اين منطقه که با حضور معاونان، شهرداران نواحي ده گانه ، مديران و... تشکيل شد با بيان مطلب فوق اظهار داشت: ستاد برف روبي شهرداري منطقه يک از 15 آبان ماه آماده فعاليت شده  و همه نيروها و تجهيزات برف روبي به صورت آماده باش ،در نقاط برفگير و حساس مستقر مي شوند.

وي افزود: با توجه به اينکه مدت بارش برف به طور ميانگين بين 7 تا 12 روز متفاوت است ، حد اکثر 15 روز شرايط برفي وجود دارد که بايد نيروها و تجهيزات آماده باشند.

شهردار منطقه يک تصريح کرد: به هنگام بارش برف علاوه بر نيروهاي برف روب مي توان از نيروهاي فضاي سبز که در فصل زمستان مسئوليت خاص ندارند و نيروهاي ساير معاونت ها از جمله فني و عمراني ، ترافيک و حتي امکانات پيمانکاران استفاده کرد.

وي با تاکيد بر مشارکت شوراياران در نگهداشت شهر گفت: بحث برف روبي بحث اجتماعي است و شوراياران به عنوان بازوان اجرايي شهرداري مي توانند در نگهداشت شهر ، ساماندهي محلات و خدمات رساني به شهروندان به هنگام بارش برف مشارکت داشته باشند.

تاجيک اسماعيلي با اشاره به ساماندهي ساختار شهرداري و تعدد پيمانکاران تصريح کرد: پيمانکاران متعددي در منطقه مشغول کار هستند که اگر تجميع شوند هم براي سازمان شهرداري و هم بخش خصوصي بهتر خواهد شد.

وي کاهش هزينه ها و صرفه جويي در بودجه را از برنامه هاي اصلي شهرداري دانست و گفت: هزينه هاي بالاي خدمات شهري ، فني و عمراني و... به صورت يک روال شده است در صورتي که بايد مکانيزم ها و روش ها در شهرداري عوض و به سمت صرفه جويي و کاهش هزينه ها پيش برويم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: