جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 آذر 1396     
برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان متخلف قلب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛جانشین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 به برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان متخلف خبر داد و گفت: با هماهنگی پلیس راهور منطقه کلاس هایی با هدف بازآموزی و ارتقا سطح دانش ترافیکی رانندگان در ستاد ترخیص قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برگزار می شود.

 

محمد عندلیب همچنین  از  برخورد جدی با رانندگان متخلف خبر داد و  گفت: شهروندان باید  به منظور حفظ سلامتی و امنیت خود و جلوگیری از حوادث دلخراش و غیرقابل جبران به قانون احترام بگذارند.

عندلیب همچنین به برگزاری اولین دوره آموزش قوانین ترافیکی در مساجد سطح منطقه اشاره کرد و گفت: احترام به حریم قانون و بکارگیری صحیح آن یک تکلیف دینی و فرهنگی برای شهروندان است و از همین رو  آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در خصوص راههای پیشگیری از تصادفات و خطرات آن ، شناخت تابلوها و علائم و  فرهنگ استفاده از خودرو ها در مساجد آموزش داده می شود.

جانشین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه آموزش ترافیک برای دانش آموزان نیز به صورت ویژه صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: اینکه دانش آموزان به خوبی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را فرا بگیرند سبب می شود نسل آینده رانندگان، فرهنگ ترافیکی را بیشتر رعایت کنند و نظم ترافیکی شهر بیشتر شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: