جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آبان 1396     
قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش، سه عامل مهم در توسعه صادرات صنعت خودرو

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه صنعت خودرو نیازمند تدوین استراتژی توسعه است ، است ، اظهار داشت : در راستای تدوین چنین استراتژی می توان برنامه های کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت برای توسعه خودروسازان را تبیین و اجرایی نمود.

حمیدرضا فولادگر اظهارداشت : البته متناسب با استراتژی توسعه باید بازارهای هدف را نشانه گرفت و همزمان جریان صادرات محور شدن صنعت خودرو را در نظر داشت.

وی تاکید کرد:  با صادرات محور شدن صنعت خودرو بی شک تولید خودرو داخلی افزایش می یابد، لذا علاوه بر استراتژی توسعه باید خط مشی درستی برای توسعه صنعت خودرو ترسیم شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سه عامل مهم در توسعه صادرات و رقابت پذیری صنعت خودرو اظهار داشت : امروز قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش سه شرط مهم برای ورود خودروسازان به بازار رقابت جهانی است .

فولادگر افزود : قطعا قیمت مناسب می تواند موجب ورود تولیدات داخلی به به بازار جهانی و رقابت با تولیدات خارجی شود ضمن اینکه در این مسیر افزایش کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیز که جزء شروط اصلی صنعت خودرو دنیاست در جریان توسعه صادرات و رقابت پذیری صنعت خودرو بسیار مهم و موثر است.

وی با اشاره به اینکه خودرو سازان داخلی در سالهای گذشته تجربه های موفق و گاها ناموفقی در صنعت خودرو داشته اند، اظهار داشت : البته در حوزه صادرات نیز به جزء بخش های کوچک صادراتی عمدتا در زمینه صادرات فعالیت و توفیق چندانی نداشته اند، لذا برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف خودروسازان باید به بررسی همان بخش های کوچک صادراتی پرداخت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: