جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آبان 1396     
ويژه برنامه هاي متروي تهران به مناسبت روز جهاني كودك اعلام شد
ويژه برنامه هاي متروي تهران به مناسبت روز جهاني كودك اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: همزمان با پويش مردمي «با هم مهربان باشيم» در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران و به طور همزمان در ۱۰ پایانه اتوبوسرانی، ۲۲ منطقه شهرداری و مراکز آموزش شهروندی در پارک ها ويژه برنامه هاي روز كودك نيز برگزار شد.

 

محسن محمدیان با بیان این مطلب افزود: پوسترهايي با مضاميني چون «هواي كودكان شهرمان را داشته باشيم»، «ما در اين شهر تنها نيستيم» و... در ايستگاه هاي مترو تهران نصب شده است و امروز پرواز بادكنك هاي رنگي را نيز بر فراز شهر تهران داشتيم.

به حركت قطار دانايي در مدارس تهران به مناسبت روز جهاني كودك اشاره كرد و افزود: اين برنامه به همت معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با همکاری شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در راستاي اجراي برنامه هاي آموزش شهروند.

وي در ادامه ي و با هدف توسعه و ترويج مشاركت اجتماعي و نهادينه كردن مهارت هاي شهروندي در بين دانش آموزان انجام شد.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تاکید كرد: بايد با برنامه ريزي نسبت به فرهنگ سازي و آموزش شهروندي، به خصوص در ميان كودكان و نوجوانان اقدام كنيم.

محمديان با تأكيد براينكه

 قطار برنامه دانايي با هدف آموزش به دانش آموزان در زمينه آشنايي با مترو به عنوان سامانه حمل و نقل شهري ايمن، سريع و پاك اجرا شده است افزود: در اين برنامه به منظور آگاهي بخشي و آموزش دانش آموزان به عنوان بخشي تأثيرگذار در آينده ي جامعه شهري، كارشناسان فرهنگي اين معاونت با حضور در مدارس ضمن توزيع بسته هاي فرهنگي و آموزشي، دانش آموزان را در خصوص نحوه استفاده صحيح از مترو آشنا مي كنند.

وي در ادامه فرهنگ سازي و آگاهي بخشي در سطوح پايه در خصوص فرهنگ صحيح استفاده از مترو را ضروري دانست و بیان کرد: در برنامه امروز هم تاكيد شده که در کنار شعار «با هم مهربان باشیم» مسائلي همچون عدم رعايت حريم ريلي، عدم رعايت حق تقدم و رعايت حال سالمندان، كودكان و افراد ناتوان و عدم رعايت نظافت و استفاده صحيح از امكانات مترو مورد توجه قرار گيرد.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران گفت: زندگي شهري و مسائل مربوط به آن همواره چالش برانگيز بوده است و ترويج و توسعه فرهنگ صبر ، آرامش و مهرباني مي تواند اين چالش را به فرصتي براي همزيستي و همگرايي تبديل كند.

وي ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن ماه ربيع الاول خاطرنشان كرد: ماه ميلاد پيامبر رحمت و مهرباني فرصت مناسبي است تا شهروندان و مسافران شهر زيرزميني را به اين پويش مردمي دعوت كنيم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: