جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آبان 1396     
انتقاد پور سید آقایی از افتتاح عجولانه و تبلیغاتی خط 7 مترو و اعلام آمادکی برگزاری مناظره با مدیریت شهری سابق

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در واکنش به ادعاهای شهردار سابق تهران، او را به مناظره درباره خط ۷ مترو دعوت کرد.

اعلام آمادگی برای مناظره درباره خط 7 مترو

 محسن پورسید آقایی با انتقاد از بی‌توجهی مدیران سابق شهرداری تهران به ایمنی مسافران مترو، گفت: به طور قطع مدیریت جدید شهرداری تهران نه فقط برای ايمني و سلامتی مردم، بلکه برای آرامش ذهنی جامعه هم اهمیت قائل است.

 

وی افزود: اگر چنین اولویتی مطرح نبود آسان‌تر بود، در همان هفته آغازین شروع کار به استناد مكاتبه وزارت کشور، اعلام نظر محرمانه نهادهای نظارتی و تذکرات پی‌در‌پی اعضای محترم شورای شهر، خط 7 مترو را تعطيل کنیم.

 

معاون شهردار تهران  در ادامه گفت: آقای قالیباف لابد مطلع‌اند که معنای افتتاح خط مترو بدون هواکش و سیگنالینگ و پایانه چیست؟ حتما می‌دانند که قطارهای خط 7 را با جرثقیل از دهانه شفت به پایین رساندند تا این خط به هر قیمتی شده، به دست ایشان افتتاح شود. احتمالا مطلع شده‌اند که ما در کار کارشناسی آن قدر تأنی و صبوری کردیم که نهایتا در جلسه ای با حضور مدیرعامل منصوب ایشان در مترو هم نبود، ایمنی کافی در این خط به اثبات رسید و بعد با اجماع کارشناسان تصمیم به تعطیلی خط گرفته شد.

 

وی با انتقاد از سیاسی‌کاری مدیریت سابق شهرداری تهران، تصریح کرد: سیاسی‌کاری افتتاح این خط بود و نه تعطیلی آن و اگر ما بنای کار سیاسی داشتیم معنا و تبعات این اقدام نمایشی به راحتی قابل توضیح به افکار عمومی بود.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با دعوت از قالیباف به مناظره درباره خط ۷ مترو تهران تاکید کرد: اگر واقعیت‌های عملکرد گذشته در بسیاری از حوزه‌ها کمتر گفته می‌شود، فقط و فقط به خاطر این است که اعتماد مردم به نهاد شهرداری که در سال‌های گذشته به حد کافی آسیب دیده است و بیش از این مخدوش نشود، اما در عین حال اگر تردید دارند یا نمی‌خواهند بپذیرند که افتتاح خط ۷ مترو عجولانه و بازی تبلیغاتی با جان و سلامتی مردم بوده است، بنده برای مناظره در این خصوص در هر دانشگاهی که ایشان تعیین کنند، اعلام آمادگی می‌کنم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: