جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آبان 1396     
تدوین دستورالعمل روسازی مسیر و ایستگاه های خطوط اتوبوس های تندرو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از پیگیری مراحل تدوین دستورالعمل همسان روسازی مسیر، ایستگاه ها و پایانه های خطوط اتوبوس های تندرو(BRT)  خبر داد.

 مهدی رمضانی با بیان اینکه مشکلات موجود در سطح مسیرها، ایستگاه ها و پایانه های BRT ناشی از عدم تناسب طراحی روسازی با بارهای وارده است، گفت: ایجاد ناهمواری در مسیر و محل توقف اتوبوس ها را زمینه ساز تحمیل خسارات مالی بر ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر موارد است.

 وی در ادامه افزود: عوارض یاد شده نه تنها سبب تخریب و زمین گیر شدن اتوبوس ها می شوند، بلکه هزینه های گزاف مرمت روکش آسفالت را بر مدیریت شهری تحمیل می کنند.

 مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با تاکید بر اینکه اقدامات مختلف معاونت های فنی و عمرانی برخی از مناطق در راستای مرمت روکش مسیرهای BRT چندان نتیجه بخش نبوده است، خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای فنی با لحاظ کردن تمام شرایط محیطی و عملکردی و همچنین معیارهای اقتصادی، هدفی است که در تدوین دستورالعمل های همسان روسازی مسیر، ایستگاه ها و پایانه های BRT دنبال خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: