جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
آمادگی شهرداری برای مشارکت با بخش خصوصی در ساخت پایانه های جدید مسافری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری  شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از برنامه این سازمان به منظور جابه جایی پایانه های مسافری تهران خبر داد و گفت :  بر این اساس  پایانه های  شرق ، غرب و جنوب تهران به مبادی ورودی شهر تهران منتقل خواهند شد.

محمد رضا حاجی بیگی در گفتگو با شهرداری نیوز افزود : سازمان پایانه ها و پارک سوارهای برای جا به جایی پایانه های تهران آمادگی دارد هر گونه مشارکت بخش خصوصی را در ارتباط با ساخت و ساز پایانه های جدید را بکار گیرد حتی این آمادگی فراهم است تا ساخت پایانه ها جدید مسافری برون شهری تهران را منهای بخش حاکمیتی و نظارتی طرح به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید.

وی افزود : شهرداري و سازمان پایان ها از تمام كساني كه بخواهند در پروژه‌ جا به جایی پایانه های مسافری تهران چه به صورت مشاركتي، و چه به صورت سرمايه‌گذاري همکاری نمایند استقبال مي‌كند.

وی با اشاره به اینکه انتقال پايانه‌های مسافری به خارج از شهر در كاهش آلودگي هوا تهران نقش موثر دارد ، افزود : انتقال پایانه های مسافری تهران در راستای سياست‌های كلان شهرداري تهران و رفع آلودگی هوای تهران اجرایی می شود.

وی در خصوص محل جدید پایانه مسافری شرق گفت : پايانه مسافري جديد شرق،جنب بيمارستان سرخه حصار در حال احداث است و از نکاتی که در طرح جا به جایی پایانه ها مورد تاکید شهرداری است اتصال هر یک از پایانه های جدید به خطوط مترو است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران همچنین به گزینه های مطرح برای جابه جایی پایانه های جنوب اشاره کرد و اظهار داشت : شهر آفتاب ، ورودی بزرگراه آزادگان و گرم دره از گزینه هایی است که برای جابه جایی پایانه جنوب در حال بررسی است قطعا هر کدام از این مناطق که شرایط بهتری را برای مردم فراهم کند نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

حاجی بیگی در ادامه در خصوص سرمایه لازم برای جا به جایی پایانه های مسافری شرق ، غرب و جنوب گفت : منهای قیمت زمین پایانه های جدید ، پیش بینی می شود هر یک از پایانه های جدید بین 200 تا 250 میلیارد تومان بودجه نیاز داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: