جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 آبان 1396     
رقابت ، مقرون به صرفه ترین مسیر توسعه صنعت خودرو ایران است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : رقابت ، مقرون به صرفه ترین راه جهت گسترش و توسعه صنعت خودرو سازی است.

 

مسعود رضایی در گفتگو با خبرنگار تهرانی نیوز اظهار داشت : رقابت در صنعت خودرو و همچنین در بخش های دیگر من جمله فعالیت های علمی، تحقیقاتی، باعث پیشرفت و توسعه طرح ها خواهد شد.

 

وی افزود : در صورتی که رقابت بین خودروسازان داخلی ایجاد شود مسلما شاهد تولید محصولاتی مشتری مدار ، با کیفیت، مقرون به صرفه و متناسب با هویت ملی در بازار داخل خواهیم بود.

 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت های صنعت خودرو ایران ، تاکید کرد : البته خودرو سازان داخلی باید به سطحی از رقابت پذیری برسند که توانایی رقابت با کشورهای خارجی همسطح با کشورمان و سپس با کشورهای پیشرفته در صنعت خودرو داشته را باشند.

 

رضایی تصریح کرد : با حذف انحصار از بازار خودرو و مشارکت سایر شرکت های خودروساز با توجه به توانمندی هایشان در عرصه تولید و رقابت در بازارایران رشد صنعت خودرو را شاهد بوده و انچه که شایسته ملت ایران است ، اتفاق خواهد افتاد.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش تعرفه ها در صنعت خودرو ایران پرداخت و گفت : با افزایش تعرفه واردات ، جریان ورود خودرو های خارجی به کشور کاهش خواهد یافت الیته دستیابی به نتایج مثبت در این زمینه  مستلزم حذف دایره انحصار و بهبود کیفیت محصولات داخلی است .

 

رضایی افزود : با توسعه کیفی تولیدات داخلی، بازار صادرات خودروهای داخلی رونق گرفته و این جریان موجب رفع دغدغه اشتغالزایی و تاثیر ورود خودروهای خارجی بر بازار خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: