جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 آبان 1396     
پروژه BRT شهر چینچواد پس از هفت سال تاخیر به پایان می رسد

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، شهرداری شهر پیمپری- چینچواد در کشور هند پس از وقفه ای هفت ساله موفق شد زمین های مورد نیاز برای ساخت مسیری 1.2 کیلومتری از خط BRT بین Kalewadi Phata تا Dehu Alandi را خریداری کند.

در حالی که کار ساخت باقی قسمت های این خط در ماه مارس 2014 تکمیل شده بود، مسیر بین مدرسه MM و پل امپایر استیت درKalewadi  به دلیل مشکلات مالکیت زمین به تعویق افتاده بود.

کار توسعه این خط BRT از سال 2011 آغاز شده بود اما به مدت 6 سال چندین ضرب العجل را پشت سر گذاشت. این پل ماشین روی جدید کمک می کند تا مسافرانی که از Kalewadi می آیند، رود Pavana، جاده Pimpri link، جاده پونا- لوناوالا و بزرگراه پونا- بمبئی را پشت سر بگذارند و به  Autocluster در چینچواد دسترسی داشته باشند.

Prakash Thakur، معاون مدیر برنامه ریز شهری گفت: "به طور کلی 138 مالکیت زمینی بود که باید نهایی می شد. برخی مالکان زمین ها به دادگاه رفتند در حالی که برخی خواهان جریمه بودند که همین امر روند خریداری ملک ها را طولانی تر کرد."

یکی از مقامات سازمان مهندسی نیز گفت: "ساخت خط BRT بین Kalewadi Phata و Dehu Alandi در سال های 10-2009 شروع شد اما به دلیل مشکلات مالکیتی، تکمیل برخی قسمت های آن ممکن نبود. انتظار می رود تا 31 دسامبر 2017 این پروژه به پایان برسد."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: